Hvad kan jeg få som enlig og på Su?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

Anonym trådstarter

Hvad er det man er berettigt til at ydelser fra kommunen, andre steder og af SU som enlig?

Og hvad vil beløbene ca være?

Vil kommunen sige noget til at man bor i et række hus på 85kvm som mor og barn ? Det er en 3 værelses med lille have.

Nogen der kan hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

Hvad er det man er berettigt til at ydelser fra kommunen, andre steder og af SU som enlig?

Og hvad vil beløbene ca være?

Vil kommunen sige noget til at man bor i et række hus på 85kvm som mor og barn ? Det er en 3 værelses med lille have.

Nogen der kan hjælpe?

du får dobbelt su og så kan du tage dobbelt su lån

Anmeld

3. februar 2011

MinNoah

Du får EN MASSE PENGE!!!

Dobbelt SU

Friplads i Dagpleje

En masse boligstøtte

ekstra og ordinært børnetilskud

alm. børnetilskud...

Hmm... kan jeg komme i tanke om mere...  Ikk li nu.. Kommunen siger ikke noget til du bor i rækkehus....

Du får en masse penge - så ingen bekymringer der!

Anmeld

3. februar 2011

N&J

Det kan godt være at du ikke kan få alverden i boligstøtte, da den afhænger af km2 ift. personer (tror det er op til 65 du kan få ialt - jeg kan ikke huske det) men du kan beregne det inde på borger.dk

Ellers kan du som andre har skrevet få en forsørger SU (svarende til en alm su - altså en dobbelt SU, men der trækkes skat af det, så du ender nok på nogenlunde det samme som mig 8200 kr. udbetalt)

Hvis du skal have forsøger SU'en kræver det at du får det ordinære og ekstra ordinære tilskud fra kommunen, så kan du få friplads hvis din indkomst ikke overstiger et vis beløb, og så SU lån og et ekstra SU lån hvis det er nødvendig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.