Ja idag Torsdag d. 2 februar er jeg simpelthen 34 + 0!
Jeg kan simpelthen ikke fatte at der kun er 6 uger til termin.
Jeg selv er født 7 uger for tidligt og det er altså lidt mærkeligt at tænke på at jeg allerede var født på nuværende tidspunkt. Men det giver mig også en slags ro, for jeg har jo klaret mig fint og uden men, så selv hvis lillepigen skulle komme ud nu så ved jeg jo at hun sagtens ville kunne klare den.
På onsdag d. 9/2 skal jeg til 3. graviditets undersøgelse og så skal de vidst også tage en blodprøve fordi jeg er 0 rhesus negativ så det er jo noget med om jeg skal have en sprøjte efter fødslen og alt det der, så der må manden lige med og holde i hånden.
Egentlig har jeg jo haft det super godt hele graviditeten og været for at sige det mildt svine heldig. Dog har jeg de sidste par uger fået gradvist mere ondt i ryggen og den har været hel gal med ryggen de sidste par dage. Derudover så synes jeg også at lillepigen fylder temmelig meget derinde og jeg har svært ved at få vejret og har enormt meget halsbrand så det er lidt træls.
Indtilviderehar jeg kunne nøjes med to smilerynker på hoften/ballen og jeg havde i mandags taget lige knap 7 kilo på så det er vidst også ok.
Nå men bare lige en lille update her fra.
Billedet er fra i søndags så det er øh... uge 33 + 3 tror jeg nok.
Billedet med mig og min søster er fra juleaften.
Carina
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld