ZamanogDania skriver:
Jeg blev færdig med min menstruation igår, men synes de sidste 3 dage har bare haft spændte bryster. Det gør ondt. Det er ligesom når man har for meget mælk i bryster( håber I forstår hvad jeg mener).
Hvad kan det skyldes? Er der nogen som har oplevet det før?
Det skal lige siges at jeg ikke får ondt/ømme bryster når jeg har menstruation. Det er første gang det sker.
Kroppen ændrer sig hele tiden..og vi kan alle opleve nye ting i vores krop, som vi ikke har oplevet før.
Mennesket kører cyklus'er der svinger imellem 5-9 år..dvs at når der er gået x antal tid er alle celler udskiftet fra inderst til yderst. Derved opstår der også små hormonforandringer løbende.
Disse hormonforandringer påvirker naturligvis kroppen, og kan gøre, at man fx springer en mens periode over, at ens hår og hud ændrer sig, at brysterne bliver påvirkede i form af spændinger, at ægløsning-cyklus ændrer sig osv osv.
Det kan udmærket være en sådan ændring du gennemgår, men ændrer det sig ikke med spændingerne i løbet af den næste menscyklus..så ville jeg da helt klart tage en snak med lægen.

Kærligst
Sussie
Anmeld