Sukkerbelastningstest vel overstået :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

_-Kathrine-_

Hej Piger!

Så blev det min tur til en omgang sukkerbelastningstest... Synes overhovedet ikke det der sukkervand var slemt-det smagte af en dårlig fun saftevand, men ca 1/2 time efter jeg havde indtaget det fik jeg det bare rigtig skidt  kvalme og koldesved... FØJ! Men de 2 timer fløj afsted, havde taget min mor med som underholdning! Fik også listet tallet ud af sygeplejersken(Selvom hun vist ikke måtte sige det) og det lå på 6,7... Så hun sagde at jeg nok ikke ville blive ringet op, for det så jo fint ud

SKØNT!

Håber I har det godt, og nu er det jo snart ved at være vores tur

Kathrine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

birthee

Dejligt at høre at testen gik godt!!! Og ja, det er snart vores tur!!! Det bliver bare så skønt

Anmeld

3. februar 2011

Smilendesussi

Hejsa.

Jeg er virkelig glad på dine vegne. Vær glad for at dit tal ikke er over 9. Mit var på 9,7 og jeg er nu igennem hele møllen... Det eneste positive er de ekstra scanninger og at man ikke får lov til at gå 14 dage over

Mvh. Katrine

Anmeld

4. februar 2011

_-Kathrine-_

Smilendesussi skriver:

Hejsa.

Jeg er virkelig glad på dine vegne. Vær glad for at dit tal ikke er over 9. Mit var på 9,7 og jeg er nu igennem hele møllen... Det eneste positive er de ekstra scanninger og at man ikke får lov til at gå 14 dage over

Mvh. Katrine

Åh nej da...!  Det må sku være en temmelig hård besked at få! Ja, jeg vendte også alle de positive ting inden i mit hoved dagen inden testen, hvis der nu skulle være noget!

Pøj pøj med det hele

Kathrine

Anmeld

6. februar 2011

kaka4

Hej med jer,

jeg fik fortaget glukosebelastningstesten i sidste uge pga sukkersyge i familien, og jeg slap heldigvis igennem. mit tal var på 4,6, så det var super :-)

kram kaka4

Anmeld

6. februar 2011

_-Kathrine-_

kaka4 skriver:

Hej med jer,

jeg fik fortaget glukosebelastningstesten i sidste uge pga sukkersyge i familien, og jeg slap heldigvis igennem. mit tal var på 4,6, så det var super :-)

kram kaka4

Dejligt at høre....!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.