Hvor er det hårdt at være mor. (nogle gange.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

CiSo

NOGLE DER VIL KØBE ET BILLIGT BARN???

Cilas, min glade lille dreng.. Som smiler,pludrer,griner og plejer at være tilfreds bare han får mad når det er tid.. Han er væk i disse dage??? 

Og jeg magter ham simpelthen ikke mere, lige nu! Han græder konstant, han har også grædt hele natten igennem og jeg ved bare ikke hvad jeg skal stille op mere. 

Han har ikke feber, er næsten sikker på det heller ikke er ørene.. Hans afføring er normal og den er kommet og han vil også gerne spise! Men udover det vil han ingenting, kun græde! Eller det vil sige, ligger han ved mig, med brystet i munden så er der ro.. Men sådan kan jeg jo ikke sidde en hel dag, eller mere til? 

Jeg ved ikke hvad jeg skal stille op med ham, og hvor er det fustrerende som mor.. Ja i kender det sikkert alle, når man ikke ved hvad man skal gøre for at få sit guld glad igen, og gråden skærer i moderhjertet.. så forfærdenligt!  Øv ! 

Og vil selvfølgelig aldrig sælge ham, SELVOM det lyster af og til.

Havde bare lige brug for at læsse af! 

Nogle der har en idé til hvad der kunne være galt? 

Sophie og Cilas 3 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

mortil3trustrup

sophieamalia skriver:

NOGLE DER VIL KØBE ET BILLIGT BARN???

Cilas, min glade lille dreng.. Som smiler,pludrer,griner og plejer at være tilfreds bare han får mad når det er tid.. Han er væk i disse dage??? 

Og jeg magter ham simpelthen ikke mere, lige nu! Han græder konstant, han har også grædt hele natten igennem og jeg ved bare ikke hvad jeg skal stille op mere. 

Han har ikke feber, er næsten sikker på det heller ikke er ørene.. Hans afføring er normal og den er kommet og han vil også gerne spise! Men udover det vil han ingenting, kun græde! Eller det vil sige, ligger han ved mig, med brystet i munden så er der ro.. Men sådan kan jeg jo ikke sidde en hel dag, eller mere til? 

Jeg ved ikke hvad jeg skal stille op med ham, og hvor er det fustrerende som mor.. Ja i kender det sikkert alle, når man ikke ved hvad man skal gøre for at få sit guld glad igen, og gråden skærer i moderhjertet.. så forfærdenligt!  Øv ! 

Og vil selvfølgelig aldrig sælge ham, SELVOM det lyster af og til.

Havde bare lige brug for at læsse af! 

Nogle der har en idé til hvad der kunne være galt? 

Sophie og Cilas 3 mdr.

Er du sikker på det ikke er fordi han er ved at lave et appetit spring? Så bliver de nemlig sådan der? de hænger i brystet i LANG tid og hele tiden syns man men det er fordi de skal have din produktion sat op. Ved det ikke men lyder meget på det måske er det. Men ring da til sp og søg råd. Det syns jeg da du skal. Og lige en  til dig for det er utrolig hårdt når de bare er ked hele tiden.

Anmeld

3. februar 2011

PernilleB

detkunne være tigerspring..??? min datter græd og græd og græd i det uendelige da hun havde det... og det er intet a gøre andet end a holde ud..!! du er den eneste han kan bruge, og su må være stærk.. det er "kun" en periode, men det er skide hård når man står midt i det..!!  herfra..

Anmeld

3. februar 2011

MariaJ

Lige et ordentligt kram til dig . Jeg vil nok også gætte på appetitspring, men det gør det jo ikke mindre hårdt mens det står på.

Og ja, mortitlen er godt nok ikke en man kommer sovende til. Jeg tror alle synes det er superhårdt engang imellem.

Maria

Anmeld

3. februar 2011

Sofia

Det lyder ikke rart, jeg har desværre ikke nogle råd, har ikke født endnu Men håber din lille dejlige glade dreng snart kommer tilbage

Anmeld

3. februar 2011

Eliza/lykke

Kender det alt for godt!

Elizabeth er ENDELIG 9 mrd gammel, men det har været et sandt helved ind imellem.

Når de er omkring de 3 mrd., begynder de at tage flere intryk ind - og de kan ikke rumme dem. Jeg har aldrig oplevet et appeltitspring, kun perioder med meget gråd og utilfredshed.

Det jeg har erfaret er, at det KUN er perioder - og de græder af en årsag. Det er bare pisse svært at finde årsagen! Jeg føler med dig.

udlukkelsesmetoden:

1) Ørerne, er de OK? Det kan gøre mega ondt på dem, hvis de bare er lidt røde. Og det bliver de nemt, hvis de får en lille bitte forkølelse. En ørelæge kan du bare så til uden henvisning.

2) Maven, kan der være lidt ondt i maven?

3) For mange indtryk - for lidt?

4) For lidt søvn.... sådan er det desværre tit, når de er igennem den periode. De vil ikke sove, og de mangler søvn i den grad. Jeg kan huske, at jeg stod og vuggede den skide barnevogn konstant...............

Min gulerod til dig, er at : DET BLIR BEDRE, og meget snart er guldklumpen 5 mrd., og pludselig ser den verden på en hel anden måde.

KNUS

Anmeld

3. februar 2011

Koen.

MariaJ skriver:

Lige et ordentligt kram til dig . Jeg vil nok også gætte på appetitspring, men det gør det jo ikke mindre hårdt mens det står på.

Og ja, mortitlen er godt nok ikke en man kommer sovende til. Jeg tror alle synes det er superhårdt engang imellem.

Maria

Niks for søvn er en meget stor mangel vare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.