Softshell dragt - erfaringer søges? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.046 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

Snuffler25

Hej piger!1.3 starter Nicolaj i dagpleje og jeg var igår på udkig efter en dragt han ku ligge og sove i, udenfor i barnevogn. Havde kun en tyk dyne flyverdragt, men om en måned bør vejret være varmere jo..Vi hørte rygtet inde i H&M om at Name It NETOP havde fået Softshell dragter hjem, fra en anden mor som overhørte mig og min venindes samtale - så vi gik i name it og ekspedienten talte så varmt om den her dragt, at jeg endte med at købe den! kostede 350 kr og vil høre om den er det værd?- Kender i den og hvad er jeres erfaring?- Er den for kold/varm eller tilpas at bruge fra 1.3 med dyne over også i barnevogn?- hvor længe ka man mon bruge den i forhold til at vi går sommer i møde?Håber nogen vil dele deres erfaring.. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Snuffler25

Slet ingen der gider svare her? - hvad sover jeres børn i udenfor til foråret?

Anmeld

4. februar 2011

quar20

Altså Tino havde en sidste år i jakke, og den legede han rundt i..!! Når han sov i barnevognen sov han i en fleese ( staves ) trøje udenover hans alm. trøje også hans termobukser også hans babydyne..!! Det holdt han varmen fint i..!! Men nu er Tino så et varmebarn..!!

Anmeld

4. februar 2011

Valle81

Snuffler25 skriver:

Hej piger!1.3 starter Nicolaj i dagpleje og jeg var igår på udkig efter en dragt han ku ligge og sove i, udenfor i barnevogn. Havde kun en tyk dyne flyverdragt, men om en måned bør vejret være varmere jo..Vi hørte rygtet inde i H&M om at Name It NETOP havde fået Softshell dragter hjem, fra en anden mor som overhørte mig og min venindes samtale - så vi gik i name it og ekspedienten talte så varmt om den her dragt, at jeg endte med at købe den! kostede 350 kr og vil høre om den er det værd?- Kender i den og hvad er jeres erfaring?- Er den for kold/varm eller tilpas at bruge fra 1.3 med dyne over også i barnevogn?- hvor længe ka man mon bruge den i forhold til at vi går sommer i møde?Håber nogen vil dele deres erfaring.. :-)

Hmm, jeg ville personligt ikke lade mit barn sove i softschell - men tror den er super her til forårsovergangen i sandkassen osv da den holder fugt og vind ude

Men sove i den - nej det ville jeg ikke.

Anmeld

4. februar 2011

Valle81

Valle81 skriver:

Hmm, jeg ville personligt ikke lade mit barn sove i softschell - men tror den er super her til forårsovergangen i sandkassen osv da den holder fugt og vind ude

Men sove i den - nej det ville jeg ikke.

Glemte at svare hvad mine sover i:0)

Altså Asta(da hun var lille) og Anton sover enten i hjemmestrikkede lækre uldtrøjer-fleecetrøjer eller derres forårsjakke en Steffens uld/bomuldselefanthuer og små strikvanter. Og så rullet godt ind i dyne og alt efter vind og vejr måske et fleecetæppe henover:0)

Anmeld

4. februar 2011

Jibbe

Jeg har en ulddragt fra joha til Frej. Den kan kroppen ånde i. Herhjemme duer fleece og andet kunstigt matriale slet ikke. Men Frej er også et super varmt barn. Bare han bliver lidt hidsig så sveder han.

Anmeld

4. februar 2011

Snuffler25

Tak for jeres svar !

Jeg tog imorges til Name It og bad om pengene retur fra den softshell dragt - det virkede bare helt forkert, at han sku ha den på i barnevognen - så er glad for I også er enige hihi. Har købt fleece istedet, som jeg har været glad for før

Og nå ja, så en lidt sommer-agtig jakke i H&M, så nu er lillemanden klar til forår og sommer hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.