Savn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.166 visninger
49 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

Moar2011

Er jeg den eneste der savner at se det lille væsen på skærmen ?  - synes det er så dejligt når man sku til scanning, og se hvordan bebs ser ud osv. og synes det var en passende tid mellem NF og MD men derefter synes jeg godt man også kunne have en scanning hihi.. isted for at man skal vente helt til uge 35 til en vægtscanning ..

og ved godt at man kan betale sig til en hvilket jeg os skal til 3D , nogen forslag til hvornår det er en go ide at gør det ? Glæææder mig sådan til at se ham igen og se hvor meget han er vokset ..

ville ikk så meget med indlægget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Mormilla

Nu er jeg så heldig at jeg er blevet scannet hver 4 uge Så jeg har set min bette pige mange gange

Anmeld

3. februar 2011

Moar2011

Mormilla skriver:

Nu er jeg så heldig at jeg er blevet scannet hver 4 uge Så jeg har set min bette pige mange gange

- er det ikk bare dejligt .. men samtidligt med skal jeg jo os være glad for ikke at skal scannes mere end jeg blir, for så det jo tegn på at den bette dreng er perfekt..

Anmeld

3. februar 2011

Pige2009

Babyklar skriver:

Er jeg den eneste der savner at se det lille væsen på skærmen ?  - synes det er så dejligt når man sku til scanning, og se hvordan bebs ser ud osv. og synes det var en passende tid mellem NF og MD men derefter synes jeg godt man også kunne have en scanning hihi.. isted for at man skal vente helt til uge 35 til en vægtscanning ..

og ved godt at man kan betale sig til en hvilket jeg os skal til 3D , nogen forslag til hvornår det er en go ide at gør det ? Glæææder mig sådan til at se ham igen og se hvor meget han er vokset ..

Jeg fik en 3D/4D scanning, da jeg var 32 uger henne og det var helt perfekt tidspunkt, da hun var rigtig babyagtig at se på og der var stadig nok vand til at vi kunne se rigtig meget

Anmeld

3. februar 2011

Pige2009

Babyklar skriver:

Se også i mit fotoalbum

Anmeld

3. februar 2011

Moar2011

Baagøe skriver:

Jeg fik en 3D/4D scanning, da jeg var 32 uger henne og det var helt perfekt tidspunkt, da hun var rigtig babyagtig at se på og der var stadig nok vand til at vi kunne se rigtig meget

Hvordan finder man ud af om man har for lidt fostervand? - det ville jo være øv hvis man ikke rigtig får noget ud af det, fordi man har for lidt fostervand .. hvis du forstår..

Anmeld

3. februar 2011

Mormilla

Babyklar skriver:

- er det ikk bare dejligt .. men samtidligt med skal jeg jo os være glad for ikke at skal scannes mere end jeg blir, for så det jo tegn på at den bette dreng er perfekt..

Jeg synes at det er dejligt at se hende. men jeg hader at jeg bliver så bange op til

Anmeld

3. februar 2011

Moar2011

Mormilla skriver:

Jeg synes at det er dejligt at se hende. men jeg hader at jeg bliver så bange op til

- Nemlig, nervøsiteten og den bange fornemmelse man har i det man skal ind og indtil Han/Hende sir at alt er som det skal være.. først der kan jeg slappe af og "nyde" øjeblikket ,, men synes alligevel godt man ku få en gratis scanning mellem MD og Vægtscanningen hiih..

Anmeld

3. februar 2011

otlitrom

vægtscanning i uge 35? er det noget alle får?

Jeg har det da mystisk med, at vi ikke skal kigge ind til krølfisen igen. Men jeg har jo vidst hele tiden, at MD var den sidste scanning.. Så det er OK! For mig er det "nice to have" ikke "need to have", men jo, det ville da være dejligt at kigge derind igen senere.

Vi kommer ikke til at bruge penge på en ekstra scanning. Det er der ikke lige råd til med dobbelt husleje i 2 mdr

Anmeld

3. februar 2011

Mormilla

Babyklar skriver:

- Nemlig, nervøsiteten og den bange fornemmelse man har i det man skal ind og indtil Han/Hende sir at alt er som det skal være.. først der kan jeg slappe af og "nyde" øjeblikket ,, men synes alligevel godt man ku få en gratis scanning mellem MD og Vægtscanningen hiih..

Men det er jo dejligt at vide at hun har det godt

Vidste slet ikke at man fik en scanning i uge 35.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.