Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
frk Jensen skriver: Hvad skal du have samlet for nr 1-3-7-9-10-11-12?
Hvad skal du have samlet for nr 1-3-7-9-10-11-12?
3 er der lige en anden der har skrevet på, men hvad siger du til 250 inkl. for det andet?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MHK skriver: 3 er der lige en anden der har skrevet på, men hvad siger du til 250 inkl. for det andet?
frk Jensen skriver: Er det med/uden hummel og molo trøje??
Er det med/uden hummel og molo trøje??
Det er med
MHK skriver: Det er med
frk Jensen skriver: Årh det var den sidste molo hættetrøje jeg også ville have haft med... tænker lige over det.
Årh det var den sidste molo hættetrøje jeg også ville have haft med... tænker lige over det.
Det var en Småfolk og den blev som nævnt slettet fordi Farmand syntes at vi skulle gemme den
MHK skriver: Det var en Småfolk og den blev som nævnt slettet fordi Farmand syntes at vi skulle gemme den
frk Jensen skriver: Øv-... hvad med 225??
Øv-... hvad med 225??
Jeg synes det er lige lidt nok men da man herinde bliver nød til at handle efter først til mølle, kan du få 3 med for de 250.
MHK skriver: Jeg synes det er lige lidt nok men da man herinde bliver nød til at handle efter først til mølle, kan du få 3 med for de 250.
Okay... Har vist lige ombestemt mig lidt (eller en smule forvirret) 1, hummel trøje3. Biler trøje. 7. bluse med får. 9. tullebuks. 10. molo trøje. 12. badebukser... 250 incl porto?
Jep 7. vil jeg dog mene er elefanter Du skulle ikke have 11 med i prisen?
MHK skriver: Jep 7. vil jeg dog mene er elefanter Du skulle ikke have 11 med i prisen?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128