Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
merle2010 skriver: hvad skal du have for suttekæderne og den der bamse med fisken man kan trække i???
hvad skal du have for suttekæderne og den der bamse med fisken man kan trække i???
Et svar ville være rart
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MHK skriver: Et svar ville være rart
jeg tænker lige lidt over det, da suttekæderne er blå og jeg har en pige.. så de skulle jo helst være lyserøde..
merle2010 skriver: jeg tænker lige lidt over det, da suttekæderne er blå og jeg har en pige.. så de skulle jo helst være lyserøde..
Ja, hvis man er til dén farve -er jeg ikke selv
Men ok, du siger bare til.....
Op
har du stadig suttekæderne og den bamse... så har jeg besluttet mig for at købe hvis det er.. 80 inkl ik???
merle2010 skriver: har du stadig suttekæderne og den bamse... så har jeg besluttet mig for at købe hvis det er.. 80 inkl ik???
Det er reserveret indtil senest fredag. Skal jeg vende tilbage hvis den anden køber springer fra?
MHK skriver: Det er reserveret indtil senest fredag. Skal jeg vende tilbage hvis den anden køber springer fra?
ja det må du meget gerne
merle2010 skriver: ja det må du meget gerne
Jeg har intet hørt fra den anden køber, er du stadig interesseret?
MHK skriver: Jeg har intet hørt fra den anden køber, er du stadig interesseret?
ja det er jeg da.. men hvis det lige kan vente til pengedag, så ville jeg være glad
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128