Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej
jeg har haft ondt i lysken siden igår aftes, jeg er gravid i 11. uge, så ville lige høre om der er andre der har prøvet det?
tænker at det er noget som strækker sig indeni fordi livmoderen vokser, men ved det ikke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
fønix skriver: hej jeg har haft ondt i lysken siden igår aftes, jeg er gravid i 11. uge, så ville lige høre om der er andre der har prøvet det? tænker at det er noget som strækker sig indeni fordi livmoderen vokser, men ved det ikke
Jeps..det er helt normalt.Det kaldes ligamentsmerter.Det er de store bærende muskler rundt omkring din livmoder der strækker sig.Når du mærker, det klemmer, niver og smerter, så skift stilling eller rejs dig op og gå lidt rundt. Det plejer at hjælpe.KærligstSussie
tusind tak for svaret, det hjalp lige en del. tænkte nok det var noget med det
og tak for tippet
SussieThyssen skriver: Jeps..det er helt normalt.Det kaldes ligamentsmerter.Det er de store bærende muskler rundt omkring din livmoder der strækker sig.Når du mærker, det klemmer, niver og smerter, så skift stilling eller rejs dig op og gå lidt rundt. Det plejer at hjælpe.KærligstSussie
Jeps. Det går heldigvis hurtigt over hos de fleste, når man bevæger sig, da man så også tænker på noget andet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128