Camilla fra de unge mødre!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.134 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

LMM

Hej Piger

Sad lige og læst om Camilla fra de unge mødre! sååå flot, hun har tabt sig 48 kg!! på kun 9 måneder synes det er super fedt!!

Er der nogen der ved hvordan hun gjorde det, kostplan, motionsplan, livsstilændring o.s.v?????

Jeg vil så gerne tabe mig 35 kg og synes virkelig at jeg gør alt, men synes ikke at der sker noget!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Missi

Motion og kostomlægning

hun var med i de unge mødre drøm som du kan se på nutv.dk det koster godtnok et eller andet men ikke noget der kan vælgte et alm buget

Anmeld

2. februar 2011

-Sigrid-

Tja, kender en mand der gjorde det samme, han meldte sig ind i De Dansk Vægtkonsulenter, 48 kg på et halvt år (:

Anmeld

5. februar 2011

..

LMM skriver:

Hej Piger

Sad lige og læst om Camilla fra de unge mødre! sååå flot, hun har tabt sig 48 kg!! på kun 9 måneder synes det er super fedt!!

Er der nogen der ved hvordan hun gjorde det, kostplan, motionsplan, livsstilændring o.s.v?????

Jeg vil så gerne tabe mig 35 kg og synes virkelig at jeg gør alt, men synes ikke at der sker noget!!

Jeg ved ikke hvordan Camilla har gjort men jeg har smidt 12,4 kg på 10 uger ved at bruge madlog.dk

Anmeld

5. februar 2011

Majbriteriksen

Macrolf skriver:

Jeg ved ikke hvordan Camilla har gjort men jeg har smidt 12,4 kg på 10 uger ved at bruge madlog.dk

Sejt af dig -har tænkt på om jeg skulle prøve at bruge den side-den virker god og rimelig overskuelig. Har ca. 45 kg jeg gerne vil give væk til velgørenhed.

Anmeld

5. februar 2011

CmarianN

Majbriteriksen skriver:

Sejt af dig -har tænkt på om jeg skulle prøve at bruge den side-den virker god og rimelig overskuelig. Har ca. 45 kg jeg gerne vil give væk til velgørenhed.

"Har ca. 45 kg jeg gerne vil give væk til velgørenhed"

Go humor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.