spørgsmål om mad - stegte nudler...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.070 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. september 2008

Pia.

I ved godt når man spiser på en kinesisk resturante så får man de lækreste stegte nudler med æg .... Nogen der har en idé om hvordan jeg selv kunne lave dem her hjemme og hvad jeg evt. skulle putte i....

Knus Nudel elskeren Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2008

MorCamilla

Vi koger dem først og så steger dem på panden med dvs grøntsager (skåret i tynde stykker) Det er rigtig lækkert.. Vi plejer dog ikke at få æg til da Kasper ikke er så vild med det. Men så steger jeg lidt kylling til i stedet for... Det er rigtig godt...:)

Anmeld

23. september 2008

Becks

PiaR skriver:

I ved godt når man spiser på en kinesisk resturante så får man de lækreste stegte nudler med æg .... Nogen der har en idé om hvordan jeg selv kunne lave dem her hjemme og hvad jeg evt. skulle putte i....

Knus Nudel elskeren Pia.

Jah :P

Masser af grøntsager (L)
hvus du er til fisk, så smager det godt med rejer eller tigerrejer, eller kylling, men jeg kan nu bedst lide dem med grøntsager, eeelsker grøntsager

Beck(H)

Anmeld

23. september 2008

SaNiNa

nej sådan en er jeg på vej op efter... munnm

Jeg har så aldrig hørt om at man kommer æg i... jeg har altid kylling og masser af grønsager i og oksekød + karry sovs er ikke så meget til det der sur sød noget...

Anmeld

23. september 2008

netdaddy

Er så heldig at min hustru kommer fra Korea, så jeg får masser af stegte ris og nudler og hjemmelavede forårsruller.

Vi har ALTID masser af grøntsager i, sammen med enten kylling/oksekød/svinekød.
Vi koger altid nudlerne først og steger dem i noget sesamolie og ja - vi bruger rigtig nok æg i, hvlket er traditionelt.

Og husk altid chili, hvidløg og ingefær.

Anmeld

23. september 2008

Becks

netdaddy skriver:

Er så heldig at min hustru kommer fra Korea, så jeg får masser af stegte ris og nudler og hjemmelavede forårsruller.

Vi har ALTID masser af grøntsager i, sammen med enten kylling/oksekød/svinekød.
Vi koger altid nudlerne først og steger dem i noget sesamolie og ja - vi bruger rigtig nok æg i, hvlket er traditionelt.

Og husk altid chili, hvidløg og ingefær.

UHM UHM UHM

Og husk altid chili, hvidløg og ingefær

Gotta Love it!

Beck(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.