Billige autostole i Tyskland ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.370 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

solvejg1982

Hvor i Tyskland finder man den allerbedste pris på Rømer / Recaro autostole?
Er der nogen her der har erfaring med www.antbuyit.com?

VH
Solvejg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

2babygirls

solvejg1982 skriver:

Hvor i Tyskland finder man den allerbedste pris på Rømer / Recaro autostole?
Er der nogen her der har erfaring med www.antbuyit.com?

VH
Solvejg

Billigalu.dk

Anmeld

2. februar 2011

oerbaek

Jeg har købt på www.kidsroom.de det er en god billig side

Anmeld

2. februar 2011

Mi

Jeg har købt på laluz menden, men dem kan jeg ikke anbefale. Jeg fik stolene, men de var meget forsinkede, og så havde de alligevel ikke den jeg bestilte. Min veninde fik slet ikke sine, men fik efter en måned pengene tilbage.

De andre sider kender jeg ikke.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

3. februar 2011

tina1979

Fandt et billigt Rømer autostol og Teutonia barnevogn på antbuyit.com. Servicen er helt i top -Kan klart anbefales!

Godt udvalg og gratis levering.. Gode produkter til gode priser!

Anmeld

5. februar 2011

MorAnn

Du kan prøve på 

http://www.kidsnbaby.dk/babyudstyr/autostole der kan du både handle i butikken men også på nettet 

Held og lykke

Smil

MorAnn

Anmeld

12. januar 2012

LineHvasel

12. januar 2012

Polarpigen

.. pramworld.co.uk kan også bruges 

Anmeld

12. januar 2012

Lenats31

hvilken størrelse skal du bruge? har du overvejet en bagudvendt hvis det er stolen efter babystolen? De er bestemt værd at overveje og fylder ikke allesammen meget i bilen. jeg taler af erfaring

Anmeld

12. januar 2012

Lenats31

Skal stolen være fremadvendt, så vil jeg råde dig til at anskaffe en med isofix hvis du har isofix i bilen. Der er desuden nogle ting du skal være ekstra opmærksom på. det være sig bla. at fremadvendte stole har et "synligt" pladsbehov samt et "usynligt pladsbehov. har den støtteben, skal du vær ekstra opmærksom på gulvrum i gulvet mellem bagsæder og forsæder. udser du dig en stol med TT = Top Tether skal din bil have det særlige forankringspunkt til dette - det benævnes ofte som 3-punkts isofixbeslag i bilens manual.

Autostole sælges ganske vidst med en brugervejledning, som primært omhandler monteringen og betjeningen af dem. Alligevel begår langt de fleste fejl om ikke ved monteringen ...så ved anvendelsen af dem, også er sikkerheden ikke så god som den kunne være. dermed kan stolen ikke beskytte barnet til 4 eller 5 point i crashtests eller hvor meget den nu engang har fået. Men man kan komme denne del til livs helt eller delvist ihvertfald ved at gå til en fysisk butik. Her kan/burde personalet fremvise og montere stolene i din egen bil. der følger osse en billiste med, men den kan du ikke regne 100% med, da stolene ofte testes i bilmodeller fra et vidst årstal og frem. dette står anført i enten brugermanualen eller i billisten. det er med forskel. der er ofte forskel påen og samme bilmodel fra feks 2002 og den fra 2011. Nogle gange er forskellene ikke store. men store nok til at være afgørende for om den udvalgte stol kan monteres forsvarligt i bilen eller ej. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.