At tænke sig gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

Anonym trådstarter

Man siger jo at man kan bilde kroppen ind at man er gravid...

Nu er jeg gået 13 dage over tid uden skyggen af mens. Men med negative urinprøver og en blodprøve hos lægen, der viste et HCG tal på 3 Og jeg går ikke sådan og tænker over PB flere gange om dagen og føler mig heller ikke mere stresset end normalt.

Er der nogen af jer, der har prøvet at "tænke jer gravide"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

PernilleB

kunne ikk lige tager herfra uden a give dig en

har desværre ikk prøvet det, men vil ønske jer held og lykke med a lave en baby, det skal nok komme..!!

Anmeld

2. februar 2011

Anitta Kristiansen

jeg har prøvet det før. har altid gået og drømt om at få børn det største der ville kunne ske for mig. og hvis jeg en måned har tænkt meget over børn, kan min mens uden problem gå en uge over. det har stor betydning for om det kommer eller ej. så ja tanken om en lille i maven kan desværre give alle de symptomer og man kan få sig selv til at tro at man er gravid.

så hjernen kan rigtig drille dig og få kroppen til at tro hvad som helst.

håber du kunne bruge det til noget 

Anmeld

3. februar 2011

britze

tja, kender det nok godt lidt, men ikke så jeg sådan rigtig får symptomer.. vil bare så gerne have en lille at jeg hele tiden tænker på det og hver gang der er den mindste ting, kommer tanken da lige "mon det kan være fordi jeg er gravid". men ved jo godt inderst inde at det er det ikke, ville bare ønske at det var..

prøver at sige til mig selv at jeg bare skal lade være med at tænke på det, men ved ikke lige hvordan jeg skal gøre.. så hvis du finder ud af hvordan, så skriv lige en besked

men kroppen skulle jo kunne en masse, hvis bare vi tror på det.

men håber at det snart sker for os begge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.