Hvilken tøj str brugte jeres nyfødte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken tøj str brugt jeres nyfødte??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.539 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej

Hvilken tøj str brugte jeres nyfødte og ca hvorlænge??

Skal til at købe lidt ind, men er i tvivl.... så stem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

meem

Anonym skriver:

Hej

Hvilken tøj str brugte jeres nyfødte og ca hvorlænge??

Skal til at købe lidt ind, men er i tvivl.... så stem

Vores datter var 53 cm da hun blev født, men passede en str 44 den første uge... 

Anmeld

2. februar 2011

Sildefisk

Mikkel der vejede 3070g brugte str. 44 den første tid. Maya der vejede 3200 brugte str. 50.

Anmeld

2. februar 2011

Kala

Min søn brugte str. 56 de første par dage og så kunne han ikke være i det mere :-)

Anmeld

2. februar 2011

sne190810

Jeg har svaret 50/56.

Jeg købte næsten (læs; INGENTING) selv, da jeg havde arvet lidt 'start' tøj fra en veninde, og så regnede med at få et gaveregn a'la tøj når jeg havde født at jeg lige ville se det an.

Og voila, jeg fik såååå meget tøj både 56, 62 og sågår 68 (hendes nuværende str.)  Noget af det har jeg slet ikke brugt, fordi jeg med tiden selv ville købe noget tøj.

Mit råd ville være at bare køb lidt,  så du har men lad være med at køb overdrevet ind (selvom det er svært) For du skal jo ogs ha' noget at lave når du går på barsel .. Og det er altså bare dét federe at købe tøj til bebs når h*n er kommet til verden! hvis det giver mening

Anmeld

2. februar 2011

JulieE

Begge mine er startet ud i str 50, men svømmede helt vildt i det. Det kunne faktisk fint have været i str 44 de brugte str 50 til de var 8-10 uger

De var hhv 50 cm og 51 cm og vejede hhv 3000g og 3134 g

Anmeld

2. februar 2011

Lolli

Min datter var 54 cm og vejede 3650 g. Hun brugte 50 og 56 (afhængig af mærket). Hun er nu 6 uger og vejer 5400 g. Hun er gået over i 62, men kan stadig passe noget i 56.

Anmeld

3. februar 2011

JustAnotherName

Begge mine piger brugte størrelse 50 i tøj i de første 1-2 mdr. Så 50/56

Den ene målte 50 cm. ved fødslen. Den anden målte 52 cm. ved fødslen.

Anmeld

3. februar 2011

Christine

William brugte 44 et stykke tid, han vejede 2590 og brugte den lille str. i nogle uger..

Anmeld

3. februar 2011

Chamomile

Celina brugte str. 50 (hun var 49 cm.) i ca. 1½-2 måneder, men kunne dog også passe noget i str. 56.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.