Emmaljunga barnevogn sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9.287 visninger
38 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. februar 2011

PernilleB

Nu har jeg endelig fået taget mig sammen og er gået med til at sælge vores datters barnevogn. Det er en Emmaljunga Big City med classik stel og den er helt sort. Det er med stort liggemål på 97. Der er en lift med, hvori der er en helse madres fra babysam + lagner til begge madreser + myggenet. Der er et lilla regnslag med, men velcroen så den kan sidde på barnevognen er gået i stykker. Det er brugt max 7 gange..!! Det er luft hjul, med masser a mønster. I det hele taget er barnevognen ikke særlig meget brugt, da min datter ikke gad ligge i den, over hovedet

Der 2-3 pletter inden i, jeg har dog ej forsøgt at vaske dem a, men det gør jeg her en a dagene

Billede a vores kommer i morgen når jeg lige har fundet liften frem. Det kommer fra ikke ryger hejm og har ikke stået ude i fugten, men indefor.

Sætter billede ind fra nettet, indtil videre..

Pris 4000,-

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

PernilleB

opop

Anmeld

11. februar 2011

smokin

PernilleB skriver:

opop

Jeg kunne muligvis godt være interesseret... Men synes dog at 4000 er for dyrt.

Anmeld

11. februar 2011

PernilleB

Zette skriver:

Jeg kunne muligvis godt være interesseret... Men synes dog at 4000 er for dyrt.

Hva ville du så byde..??? Grunden til jeg har sat den til 4000,- er a den ikke er vildt meget brugt... og de ting der følger med...

Anmeld

11. februar 2011

Kamilla-m

hvor er den fin

Anmeld

11. februar 2011

PernilleB

MortilMogL skriver:

hvor er den fin

det er bare et model billede, men magen til... er en røv til a tage billeder...!!

Anmeld

11. februar 2011

smokin

PernilleB skriver:

Hva ville du så byde..??? Grunden til jeg har sat den til 4000,- er a den ikke er vildt meget brugt... og de ting der følger med...

Jeg skal ikke bruge alt tilbehøret da min datter er 9 måneder. Det er fordi vores combivogn er blevet for lille. De står til 3000 på dba.dk så ikke derover i hvert fald.KhZette

Anmeld

11. februar 2011

PernilleB

Zette skriver:

Jeg skal ikke bruge alt tilbehøret da min datter er 9 måneder. Det er fordi vores combivogn er blevet for lille. De står til 3000 på dba.dk så ikke derover i hvert fald.KhZette

jeg har en odder tilsalg osse... den er godt nok grøn, men den er billigere...

Anmeld

11. februar 2011

PernilleB

Zette skriver:

men vil du komme og kigge på den..?? hvis du er med på a hadle hurtigt kan vi godt handle..

Anmeld

12. februar 2011

smokin

PernilleB skriver:

jeg har en odder tilsalg osse... den er godt nok grøn, men den er billigere...

Jeg er ikke interesseret i den grønne... kun den sorte  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.