Ih altså! Synes maven hænger, brysterne hænger - håret hænger også bare... Der er ikke rigtig noget der funker, og alle dage er dårlige hårdage!

Jeg har for længst droppet at gå med almindelig BH, synes den gnaver mig under brystet, fordi min mave starter helt under brysterne. De hviler faktisk nærmest bare derpå, og det er egentlig rart nok, når jeg bare tuller rundt, men det er for tungt - derfor bruger jeg sportstoppe.
Var så ude for at finde en ammeBH, som jeg kan passe nu, for så er der da håb om, at den passer når mælken er løbet til og mængden justeret. MEN - selvom jeg er gået en skål OG 10 cm op, passer den ikke
Jeg skal jo have en trailer til at køre brysterne på, når mælken er løbet til så.. Blev sur og gal og købte ingenting.
Maven hænger også - ja, den hænger! Udover trussekanten, og det har den ellers ikke gjort. Det ligner seriøst sådan en mande ølvom! Jørn kom til at give mig ret i det den anden aften, Gud nåde og trøste ham hvis det sker igen... 
Håret er også træls, det vokser som ukrudt, så det er simpelthen så langt efterhånden at jeg synes det er i vejen. Jeg vil gerne have det klippet, men også gerne have striber i, og jo mere jeg tænker over, at de striber skal vente, jo mere har jeg lyst til de skal i NU!! Selvom min fornuft siger mig, at det er smart at vente, for så er jeg også lidt shinet til vi skal til 2 konfirmation i forået, så er det træls alligevel!
Nåh - måtte bare lige brokke mig; særligt over det med hængepatter - kommer de så til at nå knæene inden knægten er færdigammet eller hvad!?!
Deprimerede hilsner fra Anne - som håber I snart føder nogle lækre babyer jeg kan kigge på i stedet for! 
Anmeld