hvorfor har mænd altid travlt....ahhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.437 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. september 2008

eliasogmor

hej.. jeg har tidligere skevet at min nye kæreste, har fundet ud af han skal være far. da han eks ringede og sagde hun var gravid.....

Da jeg gik ind i forholdet ,vidste jeg godt han havde travl. Men nu har han allerede aflyst 2 gange denne uge.. han ringede i dag og spurgte om vi ikke skulle lave en aftale, om at vi droppede i dag og var sammen torsdag istedet. og så dejlig som jeg er siger jeg jo selvfølgelig ja. Da jeg stadigvæk er drønforelsket i ham(L)...men inderst inde ville jeg jo nok gerne have at han kom i dag selvom det kun var for en time...sidst jeg spurgte ham om ekskæresten , sagde han bare at de ikke havde snakket sammen i en uge.....altså....i dag kaldte jeg ham så makker i telefonen og han spurtge om han nu var blevet min makker, ja ,sagde jeg, men spurgte om der var noget andet han hellere villle være, der svarede han ja men ikke hva..men han sagde at det var vigtigt, nu når man være kærester, at man også kunne være makkere......ahh..kan ikke helt finde ud af det..aner jo ikke om jeg er købt eller solgt>( ....
når vi snakker sammen er han sød og dejlig..som om det ikke var noget der lurede lige om hjørnet.....(?) mænd.......:S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2008

Mathilde

Åh det er bare sådan en svær periode i starten af et forhold indtil man er sikker på, hvad der er og hvad der ikke er... Og det må bestemt ikke gøre det lettere, at hans eks er gravid med hans barn:S

Jeg håber du snart får noget afklaring omkring jeres forhold, for det er sgu hårdt mens der er den usikkerhed og forvirring!

Og ja, mænd har altid travlt, men jeg synes der er stor forskel på, om de har reelt travlt eller om de bare prioriterer andre ting end at komme på besøg og tilbringe tid med en... Hvis du forstår hvad jeg mener?

(H)Mathilde

Anmeld

23. september 2008

eliasogmor

forstår dig godt......men han har desvæære bare travlt...han har eget it firma...(tror jeg det hedder)........øv(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.