Mary skriver:
Jeg er sikker på det er helt okay! Han styrker jo sin krop ved at gøre som han gør - og kan han ikke sidde endnu, så lærer han det stensikkert snart ved selv at sætte sig op.....altså det tror jeg. Så det der er styrketræning for en bette fyr
MEN jeg er altså ikke ekspert på området - tvivler bare på man vil forhindre den naturlige udvikling.
Maria - mor til en på 12 mdr som ikke engang kan gøre det din på 7 mdr kan, men babyen er også meget magelig 

hehe, en magelige baby, hmmm det kunne jeg godt tænke mig i ny og næ. Min søn har forsøgt at kravle siden han var knap 4 mdr men det blev ikke andet en til soldater møven i højt tempo, til den lilles store frustaration mens mor her rendte rundt som en skolde skid for at forhindre at han kommer til skade. Han har SÅ travlt SÅ travlt.
Nej, det har jeg også tænkt. Men den gang han hev sig om at stå i vores arme sagde vores SP at det måtte han ikke fordi hans ryg ikke var stærk nok. Men pt har hun en månedes ferie. Men men jeg lader ham gøre det da som du siger sikkert er god træning.
Wow det blev lidt rodet. Håber du forstår alligevel
Anmeld