Odder barnevogn sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
644 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej. Jeg sælger min grønne Odder barnevogn. Den er falmet lidt i farven, men den er falmet lige meget over det hele så det ser ud som om det er meningen, ellers ingen pletter. Jeg kan ikk huske hva stel det er. Den har 4 punkteringsfrie dæk + reservehjul. Der er lift med, som på ingen  måde er falmet i farven. Der er en donlupello madres i selve barnevognen og bare en alm madres i liften. Der er regnslag og myggenet med. Der med følger osse et ståbræt til større søskende. Pris 2000,-

Billede kommer ind senere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

SaraLM

Lige et tip - det er nok en god idé at være "offentlig" og ikke anonym når man ønsker at sælge noget...
Det virker lidt suspekt ikke at ønske at stå frem i forbindelse med en handel...

Anmeld

2. februar 2011

Sjl-msl-Mkl

SaraLM skriver:

Lige et tip - det er nok en god idé at være "offentlig" og ikke anonym når man ønsker at sælge noget...
Det virker lidt suspekt ikke at ønske at stå frem i forbindelse med en handel...

Anmeld

2. februar 2011

Anonym trådstarter

SaraLM skriver:

Det var en fejl at jeg blev oprettet som ano, men skriver nogle så skriver jeg bare en pb til dem...

Anmeld

2. februar 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej. Jeg sælger min grønne Odder barnevogn. Den er falmet lidt i farven, men den er falmet lige meget over det hele så det ser ud som om det er meningen, ellers ingen pletter. Jeg kan ikk huske hva stel det er. Den har 4 punkteringsfrie dæk + reservehjul. Der er lift med, som på ingen  måde er falmet i farven. Der er en donlupello madres i selve barnevognen og bare en alm madres i liften. Der er regnslag og myggenet med. Der med følger osse et ståbræt til større søskende. Pris 2000,-

Billede kommer ind senere..

...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.