10 årig fødseldag - hvad finder vi på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

Ina33

Min datter fylder 10 år på tirsdag. Hun har ønsket at spise på Mcd, så det skal vi selvfølgelig. Jeg har spurgt hende om vi skal inviterer nogle gæster til om aftenen - til det svarede hun "nej mor ikke lige den dag jeg HAR fødselsdag, men gerne en anden dag".

Jeg ved at hun nu forventer at vi laver noget ekstraordinært sammen med hende, hvilket jeg selvfølgelig også rigtig gerne vil. Jeg er bare helt tom for idéer.

Der er mig og hendes lillebror på 5 år, men hvad skal vi finde på?

Jeg har overvejet biografen eller bowling, men ingen af delene synes jeg egentlig er særlig tiltalende....

Måske er der nogle her inde der har nogle gode idéer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

eirene

Loppe skriver:

Min datter fylder 10 år på tirsdag. Hun har ønsket at spise på Mcd, så det skal vi selvfølgelig. Jeg har spurgt hende om vi skal inviterer nogle gæster til om aftenen - til det svarede hun "nej mor ikke lige den dag jeg HAR fødselsdag, men gerne en anden dag".

Jeg ved at hun nu forventer at vi laver noget ekstraordinært sammen med hende, hvilket jeg selvfølgelig også rigtig gerne vil. Jeg er bare helt tom for idéer.

Der er mig og hendes lillebror på 5 år, men hvad skal vi finde på?

Jeg har overvejet biografen eller bowling, men ingen af delene synes jeg egentlig er særlig tiltalende....

Måske er der nogle her inde der har nogle gode idéer?

Har du spurgt hende hvad hun vil?

Mine børn elsker at bowle, så for dem ville det være super. Men det kunne jo også være en god film hjemme i sofaen med en masse godter.

Eller måske hun har lyst til noget med nogle veninder... Biffen eller lign.

Anmeld

5. februar 2011

Vivian67

Jeg vil foreslå at du får passet lillebror et par timer og I tager en tøse shoppetur (man behøver ikke købe det helt store, bare det at være alene sammen med mor er guld værd i den alder) og afslut så med en tur på MD med lillebror.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.