Føde på Odense istedet : ( - langt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

Anonym trådstarter

Da jeg startede min vandrejournal vejede jeg 116 kg og idag er kommet på 140 kg, og 1 uge til termin - dvs jeg har taget 24 kg på .
Men så pga mit BMI er over 45 må jeg ikke føde på svendborg med skal ind på odense, efter de nye regler.
Dette bliver jeg oplyst om 1 uge før termin, kun pga jeg selv havde bedt om denne ekstra scan, som så blev til en samtale med en overlæge istedet for scan, da JM blev ved med at sige de sidste 2 gange at hun havde svært ved at mærke babys vægt i maven pga den var så hård, plukveer?

Spørg lægen hvad der var sket hvis jeg ikke havde bedt om denne ekstra scan og var kommet ud på svendborg syghus for at føde, ja så havde de kørt dig til odense lige på nær hvis babys hoved var på vej ud .

Jeg forstår alt det her er pga min sikkerhed, men det er simpelthen under AL KRITIK at det skal gå ud over mig at de ikke kan finde ud af at infomere ordenligt. Som jeg sagde til lægen er det bare ikke okay. Jeg er så sindsyg bange for sygehus og har brugt så lang tid på at indstille mig på at føde på sygehus svendborg og det var sådan nogenlunde okay i forhold til det store syghus odense.

Lægen forstod mig men der kunne ikke gøres noget pga mit BMI og min sikkerhed og deres nye regler.
Men at det var en fejl fra JM.

og hvad fanden skal jeg bruge det til nu.

IRHHHH!!! jeg er så MEGA sur og ked af alt det her, jeg kan slet ikke overskue det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Mor til prinsessen :-)

Det lyder ikke særligt rart :-(.. Men prøv at bruge den sidste tid til at tænke positivit og indstil dig på at skulle føde på odense..

I siste ende som du skriver handler det om din sikkerhed, og i den allersidste ende kommer der et dejligt barn ud af det :-)

Anmeld

2. februar 2011

oo

hvem er din jordemoder? hvis jeg må spørge om navne

Anmeld

2. februar 2011

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

hvem er din jordemoder? hvis jeg må spørge om navne

Hvorfor er det vigtigt?

Anmeld

2. februar 2011

oo

Anonym skriver:

Hvorfor er det vigtigt?

jeg spørger bare, har selv været tilknyttet jordemødrene ved svendborg. men det er helt alright hvis du ikke vil svare

Anmeld

2. februar 2011

Mor Til Julie<3

Anonym skriver:

Da jeg startede min vandrejournal vejede jeg 116 kg og idag er kommet på 140 kg, og 1 uge til termin - dvs jeg har taget 24 kg på .
Men så pga mit BMI er over 45 må jeg ikke føde på svendborg med skal ind på odense, efter de nye regler.
Dette bliver jeg oplyst om 1 uge før termin, kun pga jeg selv havde bedt om denne ekstra scan, som så blev til en samtale med en overlæge istedet for scan, da JM blev ved med at sige de sidste 2 gange at hun havde svært ved at mærke babys vægt i maven pga den var så hård, plukveer?

Spørg lægen hvad der var sket hvis jeg ikke havde bedt om denne ekstra scan og var kommet ud på svendborg syghus for at føde, ja så havde de kørt dig til odense lige på nær hvis babys hoved var på vej ud .

Jeg forstår alt det her er pga min sikkerhed, men det er simpelthen under AL KRITIK at det skal gå ud over mig at de ikke kan finde ud af at infomere ordenligt. Som jeg sagde til lægen er det bare ikke okay. Jeg er så sindsyg bange for sygehus og har brugt så lang tid på at indstille mig på at føde på sygehus svendborg og det var sådan nogenlunde okay i forhold til det store syghus odense.

Lægen forstod mig men der kunne ikke gøres noget pga mit BMI og min sikkerhed og deres nye regler.
Men at det var en fejl fra JM.

og hvad fanden skal jeg bruge det til nu.

IRHHHH!!! jeg er så MEGA sur og ked af alt det her, jeg kan slet ikke overskue det

Jeg syntes rigtig godt om odense sygehus da jeg fik min datter der inde ved et planlagt kejsersnit ... Jeg kan bedst lide odense sygehus frem for svendbord ...

Anmeld

2. februar 2011

Anonym trådstarter

Mor Til Julie<3 skriver:

Jeg syntes rigtig godt om odense sygehus da jeg fik min datter der inde ved et planlagt kejsersnit ... Jeg kan bedst lide odense sygehus frem for svendbord ...

hvorfor planlagt kejersersnit?

Anmeld

2. februar 2011

Mor Til Julie<3

Anonym skriver:

hvorfor planlagt kejersersnit?

Fordi hun lå forkert og det hjalp ikke af de prøvede på og vende hende ... Så det blev med planlagt kejsersnit ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.