Ååååh , hva gør man ?! hjæææælp !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.075 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

Nina88

Jeg har været sammen med min kæreste længe nu, og for lidt over et halvt år siden smed jeg p-pillerne i håb om at vi kunne blive en lille familie ..

Jeg føler vi har gjort ALT (haft sex når jeg har ægløsning , prøvet små fif så som at ligge med benene oppe i vejret , forskellige stillinger hvor man trænger langt ind osv osv), men uanset hvad bliver der kun ved med at være en streg på testen /:

Hva faen gør man så nu ?

er der nogle der har prøvet noget lignende eller som evt har et lille råd vi kan bruge så vores ønske om at blive forældre kan blive opfyldt ?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Hansen97

Altså de 2 gange jeg har været gravid har vi haft sex 2 gange på en aften. Om det er tilfældigt ved jeg ikke men det er de 2 eneste gange vi har haft sex 2 gange på en aften

Ellers siger man vist hver anden dag...

Anmeld

2. februar 2011

Kruse90

tid, tid, og atter tid.
Til en hvis grænse. Jeg ved hvor fustrerende det er.

Der kan dog også være noget galt med en af jer, som der er i vores tilfælde.

Men giv en et halvårstid mere.
Det er ikke unormalt at det tager 1 års tid.

Anmeld

2. februar 2011

Mor til prinsessen :-)

Hmm... ved ikke om det lyder dumt og ved ikke om det overhovedet kan bruges... Men jeg vil. prøve at lade vær med at ligge fokusset så meget på babyprojrktet.. Få tankerne på noget andet :-)

Anmeld

2. februar 2011

Nina88

det er bare svært at tænke på andet når man ikk har andet i hovedet

Okay , jamen så kommer min mand sgu på hårdt arbejde det næst stykke tid ...

Hvad fejlede i siden i ikk ku få børn , og hvad gjorde i så ?

Anmeld

2. februar 2011

Prinsessens'Mor<3

Jeg ved ikke om det har noget og gøre med det, men tror det spiller meget ind, men mig og kæresten havde prøvet et års tid da vi spurgte lægen til råds, og fik afvide at jeg skulle komme ind efter den næste mens, og så kunne vi snakke om mulighederne.. Jeg nåede aldrig derind, for der var jeg så blevet gravid, og jeg tror det har meget og gøre med at jeg havde lagt alt fokus på at nu fik vi nok snart hjælp og skulle bare vente, så det fyldte ikke så meget.. Og vupti var jeg gravid.. - Malene 38+1

Anmeld

2. februar 2011

Nina88

min læge siger at jeg godt burde kunne blive gravid efter jeg havde fået et gynækologisk tjek , men måske er det min kæreste ? ellers så må jeg vel bar vente og se .. dejligt det gik så nemt for jer , håber der sker det samme med os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.