Hej i skønne Q
Hvor har jeg savnet min computer he he.
Vi har været indlagt på børneafdelingen med lille Nadia i 4 dage ØV ØV. Hun havde fået RS-virus hun klaret den heldigvis rigtig flot og kunne nøjes med en inhalation om dagen inden hun skulle sove om aften og så får hun pernodil hver 6 timer mod smerten fra hosten som virkelig er MEGA slem hun lyder som en kæmpe mand.
Nå men hun er jo ikke blevet vejet siden 5 dage efter fødslen og det viste sig så at hun faktisk ikke har taget på ØV ØV så vi måtte ikke komme hjem før hun begynde at spise mere og hvis hun ikke gjorde det så skulle hun ha lagt sonde. Hun skal normalt spise 500 ml om dagen og hun spiser max 300 ml så det jeg meget hun mangler i den størrelse MEN hun tog på.
Vi fik heldig vis lov til at komme hjem idag men vi skal have hende under kontrol med vægten så vi skal til at have besøg af SP tit men det også ok for det jo vigtigt hun tager på den lille myr. Hun er ENDELIG begynd og være lidt vågen i går var hun vågen hele 2 1/2 time i træk det er det længste hun har kunne holde sig vågen ind til videre. Og hun tog også lige 2 timer i morges.
Nu håber jeg bare vi alle sammen snart er helt raske igen så hun ikke bliver smittet igen.
Ihh er der nogen der har født?
Knus Diana
Anmeld