Fod- og håndaftryk, hvilke erfaringer har i med materialer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

MamaLook

Nu er min lille dreng 23 dage gammel, og jeg vil gerne snart have lavet aftryk af hans hænder og fødder.

Men hvor køber man materialerne til det? Skal jeg i en hobbyforretning eller købe det på nettet? Jeg vil gerne både lave det med maling på papir OG lave afstøbninger (i gips, eller hva man nu bruger?).

Hvad har I brugt? Og hvad var godt/skidt?

Jeg spørger, fordi jeg nødig vil gøre fejlkøb - og selvfølgelig gerne vil finde det, der er bedst til prisen.

På forhånd tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

fif

Mirakel skriver:

Nu er min lille dreng 23 dage gammel, og jeg vil gerne snart have lavet aftryk af hans hænder og fødder.

Men hvor køber man materialerne til det? Skal jeg i en hobbyforretning eller købe det på nettet? Jeg vil gerne både lave det med maling på papir OG lave afstøbninger (i gips, eller hva man nu bruger?).

Hvad har I brugt? Og hvad var godt/skidt?

Jeg spørger, fordi jeg nødig vil gøre fejlkøb - og selvfølgelig gerne vil finde det, der er bedst til prisen.

På forhånd tak for svar

Hejsa

Vi købte afstøbningen i Panduro hobby, og det har fungeret fint på vores pige!! Det er nogle søde billeder vi har fået ud af det, af hendes hænder og fødder!! Tror jeg gav omkring 200-300kr for det...

Anmeld

2. februar 2011

TbCp

Jeg lavede håndaftryk på papir hvor jeg brugte sovsekulør

Til gipsafstøbning startede jeg med at lave et aftryk i trylledej, herefter hældte jeg gips i (noget pulver der bare sulle blandes op med vand) da det var tørt kunne jeg så pille trylledejen af og havde et fint aftryk som ligesom stod ud af billedet.

Begge dele nemt og billigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.