Modermælkserstatning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.941 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. februar 2011

Anonym trådstarter

Kan man egentlig bare skifte MME? Jeg bruger Allomin 1 og har gjort det siden fødslen, men nu er vi flyttet og Alomin 1 er ikke til at skaffe i de butikker der er i den by vi er flyttet til. Tilgengæld kan jeg få Beauvais og NAN.

Mit spørgsmål er så om jeg bare kan skifte mærke. Min sundhedsplejerske er på skiferie, så derfor spørger jeg herinde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

ja, det kan du godt

Anmeld

2. februar 2011

miniuldahl

Anonym skriver:

Kan man egentlig bare skifte MME? Jeg bruger Allomin 1 og har gjort det siden fødslen, men nu er vi flyttet og Alomin 1 er ikke til at skaffe i de butikker der er i den by vi er flyttet til. Tilgengæld kan jeg få Beauvais og NAN.

Mit spørgsmål er så om jeg bare kan skifte mærke. Min sundhedsplejerske er på skiferie, så derfor spørger jeg herinde.

ja det kan man godt. det har jeg gjordt ved min datter da hun fik det

Anmeld

2. februar 2011

Anonym trådstarter

Det lyder bare rigtig godt.

Hvad er forskellen på de forskellige MME? Indeholder de det samme og er det bare producenten der er forskellig?

Kan de få ondt i maven ved skifte?

Anmeld

2. februar 2011

Cris

Ja, det kan man godt og det undrer mig altid, at folk ikke gør det oftere. Modermælken ændrer smagen hele tiden og man burde også skifte MME så de få en ny smage en gang i mellem

Anmeld

2. februar 2011

Eliza/lykke

Hvor gammel er hun?

Her fik min datter Syrnet Allomin, og den kunne vi ikke bare skifte ud med en almindelig en.

Men hvis du gir den blå allomin, kan du sagtens gå direkte over på NAN. Den bruger de også i vuggestuer og hospitaler - den må være god :-)

Anmeld

2. februar 2011

Anonym trådstarter

Cris skriver:

Ja, det kan man godt og det undrer mig altid, at folk ikke gør det oftere. Modermælken ændrer smagen hele tiden og man burde også skifte MME så de få en ny smage en gang i mellem

Kanon. Så kan jeg roligt og uden tøven købe eksempelvis NAN i dag

Anmeld

2. februar 2011

Cris

Anonym skriver:

Kanon. Så kan jeg roligt og uden tøven købe eksempelvis NAN i dag

Gør det bare, så holder du til dem, som hun/han tåler uden problem 

Anmeld

2. februar 2011

Anonym trådstarter

Eliza/lykke skriver:

Hvor gammel er hun?

Her fik min datter Syrnet Allomin, og den kunne vi ikke bare skifte ud med en almindelig en.

Men hvis du gir den blå allomin, kan du sagtens gå direkte over på NAN. Den bruger de også i vuggestuer og hospitaler - den må være god :-)

3 månender. Vi fik anbefalet Allomin 1 på hospitalet da jeg fødte, og troede derfor det bare  SKULLE være Allomin 1 hun skulle have. Jeg skifter straks over til NAN

Anmeld

2. februar 2011

Pige2009

Det skulle der ikke være nogen problemer i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.