Hvorfor gør hun sådan????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.268 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

Eliza/lykke

Jeg undrer mig over, hvorfor Elizabeth (9 mrd) står i en bue, når vi sætter hende i den højestol??? Efter ca. 10 min. bliver hun VILD vred, og hun vil heller ikke sidde på skådet.

Har I nogen ide om, hvorfor hun gør det?

Gør jeres baby noget, som undre jer?

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Bondepigen

Eliza/lykke skriver:

Jeg undrer mig over, hvorfor Elizabeth (9 mrd) står i en bue, når vi sætter hende i den højestol??? Efter ca. 10 min. bliver hun VILD vred, og hun vil heller ikke sidde på skådet.

Har I nogen ide om, hvorfor hun gør det?

Gør jeres baby noget, som undre jer?

Lone

Hun hader sin højstol..

Anmeld

2. februar 2011

Koen.

Lærke(10 mdr d. 11 feb.) bliver også efter kort tid møggal over at sidde i højstolen, og min tanke er simpelthen at de keder sig så her skal maden overståes i en fart for ellers mister hun tålmodigheden og vil ned igen

Anmeld

2. februar 2011

Eliza/lykke

lillespurv20 skriver:

Lærke(10 mdr d. 11 feb.) bliver også efter kort tid møggal over at sidde i højstolen, og min tanke er simpelthen at de keder sig så her skal maden overståes i en fart for ellers mister hun tålmodigheden og vil ned igen

åh... tak, så er jeg ikke alene.................

Måske skal vi lægge legetøj til hende, eller give hende en gaffel og noget rugbrød.

Vi spiser også på under 10 min., aldrig i mit liv har jeg spist så hurtigt.

Vi kan heller ikke gå ud og spise med hende - hun ter sig helt vild i den stol. Øv altså

Anmeld

2. februar 2011

LC

Bare lige et spørgsmål, ved nemlig ikke noget om det, da jeg har en datter der gladeligt sidder og bruge 1time på at spise i sin højstol...

Men kan de få ondt i ryggen/nakken, at at skulle sidde op i lang tid?

Så det er derfor de ikke gider sidde der i.

Anmeld

2. februar 2011

Koen.

Eliza/lykke skriver:

åh... tak, så er jeg ikke alene.................

Måske skal vi lægge legetøj til hende, eller give hende en gaffel og noget rugbrød.

Vi spiser også på under 10 min., aldrig i mit liv har jeg spist så hurtigt.

Vi kan heller ikke gå ud og spise med hende - hun ter sig helt vild i den stol. Øv altså

det er et forsøg værd, her hjælper legetøj eller lignede desværre ikke men ih ja det er sååå træls i længden at skulle sluge maden, men mon ikke de vænner sig til stolen engang

Anmeld

2. februar 2011

Koen.

LC skriver:

Bare lige et spørgsmål, ved nemlig ikke noget om det, da jeg har en datter der gladeligt sidder og bruge 1time på at spise i sin højstol...

Men kan de få ondt i ryggen/nakken, at at skulle sidde op i lang tid?

Så det er derfor de ikke gider sidde der i.

hmm det var faktisk meget godt tænkt kan ske de bliver trætte i ryggen det må jeg prøve at lægge mærke til

Anmeld

2. februar 2011

Eliza/lykke

lillespurv20 skriver:

det er et forsøg værd, her hjælper legetøj eller lignede desværre ikke men ih ja det er sååå træls i længden at skulle sluge maden, men mon ikke de vænner sig til stolen engang

Jeg HÅBER at de vil ELSKE den stol, for i gode gamle Danmark elsker vi jo at spise, og meget af det, og tit.. he he

Vuggestuen siger det samme - mennnnn Elizabeth er præcis 1 mrd yngre end din datter - hun er fra 11. maj 2010.

Hvordan er det så nu? Sker der meget fra 9 til 10 mrd?

Anmeld

2. februar 2011

Cris

Hun gider bare ikke at sidde, det er jo kedeligt!   Mine holder hellere ikke så længe, den lille er blive bedre til det nu. De fleste måltider i lang tid startede i højstolen og endte mens vi sad på gulvet. I dag foretrækker den lille helt sikker at stå og spise morgenmad ved kaffebordet end at sidde ned. Og det får han lov til, det tager jeg ikke så tung. En ting kan du være sikker på, alt går over med børn! Det har vi lært nu med storebror, som har haft det samme!  

Anmeld

2. februar 2011

Koen.

Eliza/lykke skriver:

Jeg HÅBER at de vil ELSKE den stol, for i gode gamle Danmark elsker vi jo at spise, og meget af det, og tit.. he he

Vuggestuen siger det samme - mennnnn Elizabeth er præcis 1 mrd yngre end din datter - hun er fra 11. maj 2010.

Hvordan er det så nu? Sker der meget fra 9 til 10 mrd?

nemlig og det burde være lidt mere hygge end 10 minutters kamp

åh jeg synes der er sket rigtig meget på kort tid, hun rejser sig op af alt og er i alt og så er hun blevet utrolig viljestærk/stædig, hvis hun ikke får det præcis som hun vil og når hun vil bliver hun MEGET sur og gal og råber ahhrrrr og så sker der meget med at lære og spise selv, det hedder vil selv hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.