Fødestue med bad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

Prinsessens'Mor<3

Hej piger.. Kan/skal man bede om og få en fødestue med bade kar, eller for man det automatisk? Jeg vil rigtig gerne være i bad under veerne, men ikke føde.. Også fordi jeg lige læste at hvis man er i bad op til fødslen, så kan det hjælpe på bristninger.. Og så fordi jeg ikke har tænkt mig og skal have alt muligt smertestillende, så det skulle jo også hjælpe på det.. Men hvem og hvornår skal man sige det til? - Malene 38+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

MaleneS2011baby<3 skriver:

Hej piger.. Kan/skal man bede om og få en fødestue med bade kar, eller for man det automatisk? Jeg vil rigtig gerne være i bad under veerne, men ikke føde.. Også fordi jeg lige læste at hvis man er i bad op til fødslen, så kan det hjælpe på bristninger.. Og så fordi jeg ikke har tænkt mig og skal have alt muligt smertestillende, så det skulle jo også hjælpe på det.. Men hvem og hvornår skal man sige det til? - Malene 38+1

Tror det afhænger af hvor du skal føde.

I Viborg hvor jeg har født begge mine piger, er der fast badekar på alle fødestuer, så der er det ikke noget problem, og heller ikke noget der skal "planlægges" på forhånd.

Hvis jeg var dig ville jeg nævne det for din jordemorder, så hun kan notere det i din vandrejournal. Om ikke andet, så sig det når du ringer ind på fødegangen, når din fødsel er igang.

Anmeld

2. februar 2011

Moar2011

nu ved jeg ikk om du skal til rundvisnig på dit sygehus, men så kan man vel sige og høre dem ad.. eller måske spørge JM om det og evt sige ens ønske ...

Jeg ville også i bad, når den tid kommer, for høre at der er SÅ dejligt..

Anmeld

2. februar 2011

CarinaSB

Jeg ville os have været i vand .. Men min søster som os havde født på randers sygehus siger du er da kommet på en stue uden badekar. Så ville jeg jo ikk spørge om det var muligt at komme i vand .. Men 2 min efter at Noah var kommet op på min mave skal min jm hente noget og lukker en skydedør op .. og inde bag den var der bare et luksus badekar .. Neeej ville have givet min højre arm for at have lagt i det .. Men skidt pyt jeg havde fået mit mirakel .. :) Men du kan jo sige til din jm at du gerne vil i vand så det kan komme i dine papir :)

Anmeld

2. februar 2011

CecilieLaugesen

Hej med dig .

- jeg var i bad uden veeren men jeg fødte på en seng eller hvad det hedder .. det er rigtig dejligt men også at stå under en bruser der hor man har aller mest smadre det er rigtig dejligt kan kun anbefalde det ..
knus her fra.

Anmeld

2. februar 2011

oo

på svendborg skal man bede om at få fødestue med bad (når man ringer og siger at nu kommer man ind med veer). og det er ikke garanteret man kan få det (hvis nu der er nogen andre de rhar den stue fx)...der er 1 eller 2 stuer med fødekar på svendborg

Anmeld

2. februar 2011

LRJ

I kolding er der Badekar på de fleste af stuerne, men du får den der er ledig når du føder men der er bruser på alle stuerne så du kan sagtens komme i bad under fødslen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.