SSL skriver:
Jeg har en cyklus på 28dage, jeg oplevede én måned en biokemisk abort, hvor min mens så kom forsent pga. dét, og kom på 34 dagen.. Hm, vi har prøvet sådan rigtigt siden september nu, og jeg har ikke været på prøvention i præcis et år..
Hvis du kun lige har smidt p-pillrene for 4måneder siden kan det være en god grund til at du ikke er blevet gravid, vi smed dem også lidt i forbindelse med at vi kunne gå igang et halvt år efter OG på baggrund af nogle undersøgelser jeg skulle have.. Og ja, det er så ikke sket her, at jeg er blevet gravid, men idet jeg har fået en biokemisk er der jo gennemgang til mine æggestokke osv, så jeg tror bare du skal vente og se og slå alarm når du er ovre p-pille stoppet, man siger hormonerne er ude ca. et halvt år efter du har smidt dem.. 
Al held og lykke til jer, med projekt baby! 
Men nu kan jeg se at man kan have en præcis cyklus, og stadig ikke blive gravid.. Så blev jeg så klog tak for det.. 
Spørgsmålet er ikke med henblik på at jeg ikke er blevet gravid endnu, det er jo heller ikke meningen.. Eftersom jeg ikke er i nærheden af min mand, som jo gerne skulle blive faderen.. 
Det er som jeg skrev til et af de andre indlæg, blot et forberedende spørsgmål, fordi jeg har læst om så mange der ikke kan blive gravide, og som så samtidig har en ureglmæssig mens... Men ikke nogen som har en præcis cyklus, som kommer nærmest på sammen klokkeslæt, som alligevel ikke bliver gravid..
Det havde givet mig opfattelsen af at en præcis cyklus = at man kunne være sikker på ægløsning, og at grunden til man så evt ikke kunne blive gravid, ville skyldes anden form for problematik..