Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Tøzer
Mig og min dejlige mand har været igang i 14 måneder med, at blive gravide og da der ikke er sket noget endnu gik jeg til lægen d. 10 januar for at få en henvisning til en gyn som så skal skylle mine æggeledere og se om der skulle være nogle problemer der.
Mit spørgsmål er så hvor længe der gik inden i modtog et brev, fra lægen havde sendt en henvisning? og er det forskelligt fra læge til læge?
på forhånd tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Når sygehuset har modtaget henvisningen fra din læge, skal de indenfor 8 hverdage sende dig et indkaldelsesbrev, dette er fastsat ved lov.
Tak for jeres hurtige svar
Jamen så burde det jo være lige på trapperne, syntes bare der er gået længe nu, men tålmodighed er så heller ikke lige min stærke side nok også fordi man bare vil have der skal ske noget NU.
Ellers må jeg prøve og ringe til min læge og høre om hun skulle have glemt det.
lottepigen12 skriver: Hej Tøzer Mig og min dejlige mand har været igang i 14 måneder med, at blive gravide og da der ikke er sket noget endnu gik jeg til lægen d. 10 januar for at få en henvisning til en gyn som så skal skylle mine æggeledere og se om der skulle være nogle problemer der. Mit spørgsmål er så hvor længe der gik inden i modtog et brev, fra lægen havde sendt en henvisning? og er det forskelligt fra læge til læge? på forhånd tak
Vi fik en elektronisk henvisning og et papir i hånden med forskellige gynækologer. Så skulle vi selv kontakte den gynækolog, som vi var interesserede i, og de kunne hente henvisningen på nettet. Nemt og smertefrit
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128