Henvisning hvor lang tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

babyonboard

Hej Tøzer

Mig og min dejlige mand har været igang i 14 måneder med, at blive gravide og da der ikke er sket noget endnu gik jeg  til lægen d. 10 januar for at få en henvisning til en gyn som så skal skylle mine æggeledere og se om der skulle være nogle problemer der. 

Mit spørgsmål er så hvor længe der gik inden i modtog et brev, fra lægen havde sendt en henvisning? og er det forskelligt fra læge til læge? 

på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Rockertand

Når sygehuset har modtaget henvisningen fra din læge, skal de indenfor 8 hverdage sende dig et indkaldelsesbrev, dette er fastsat ved lov.

Anmeld

1. februar 2011

christinak

Jeg fik min henvisning sendt til Horsens der gik ca en lille måned fra egen læge og til undersøgelsen var overstået

Anmeld

1. februar 2011

babyonboard

Tak for jeres hurtige svar

Jamen så burde det jo være lige på trapperne, syntes bare der er gået længe nu, men tålmodighed er så heller ikke lige min stærke side nok også fordi man bare vil have der skal ske noget NU.

Ellers må jeg prøve og ringe til min læge og høre om hun skulle have glemt det. 

Anmeld

1. februar 2011

christinak

Kommer meget an på hvor din henvisning er sendt hen, jeg var først henvist til Esbjerg men de har 8 ugers ventetid, så jeg fik den sendt videre til Horsens, de har kun en uges ventetid

Anmeld

2. februar 2011

Putomanen

lottepigen12 skriver:

Hej Tøzer

Mig og min dejlige mand har været igang i 14 måneder med, at blive gravide og da der ikke er sket noget endnu gik jeg  til lægen d. 10 januar for at få en henvisning til en gyn som så skal skylle mine æggeledere og se om der skulle være nogle problemer der. 

Mit spørgsmål er så hvor længe der gik inden i modtog et brev, fra lægen havde sendt en henvisning? og er det forskelligt fra læge til læge? 

på forhånd tak

Vi fik en elektronisk henvisning og et papir i hånden med forskellige gynækologer. Så skulle vi selv kontakte den gynækolog, som vi var interesserede i, og de kunne hente henvisningen på nettet. Nemt og smertefrit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.