Hver sød at svar på dette! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej skønne kvinder!

Jeg fik min mens d. 30 december & ægl. d 7 altså 8 dage efter mens.

Min mens er endnu ikke kommet  den skulle ha været der ca. 25/26??

Så idag på dag 33 har jeg dælme fået en knald negativ gravidi..test Men en knald positiv ægl. test

Skal jeg bare tage det som om min mens bare hopper over en enkelt gang eller kan det godt lade sig gøre og så man bar for ægl til normal tid som jeg har gjort? ..

Knus og kram den fortvivlede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

NilleG

Hmm meget mærkeligt, din men skan jo sakens være forsinket men at du har æl så sent forstår jeg ikke.. Der må vist være nogen eksperter herinde der bedre kan hjælpe end mig Men husk nu at benyt det nu den er positiv

Anmeld

1. februar 2011

Sof

Jeg har sprunget mens over begge gange jeg er blevet gravid. Har mærket min ægløsninger som sædvanlig, men har ikke fået min mens, kun en positiv test.

Første gang blev jeg gravid efter 4 måneder og her anden gang missede jeg en enkelt mens og så var jeg gravid ved anden ægløsning

Anmeld

1. februar 2011

Anonym trådstarter

Sof skriver:

Jeg har sprunget mens over begge gange jeg er blevet gravid. Har mærket min ægløsninger som sædvanlig, men har ikke fået min mens, kun en positiv test.

Første gang blev jeg gravid efter 4 måneder og her anden gang missede jeg en enkelt mens og så var jeg gravid ved anden ægløsning

Jammen hvornår har du så testet positiv tak for svar

Anmeld

1. februar 2011

Sof

Første gang var jeg 8 uger henne og anden gang var jeg 5 uger henne. Jeg testede bare fast løbende i den tid min mens forblev væk, men første gang hvor den blev væk i 4 måneder inden jeg blev gravid, der havde jeg opgivet at teste, derfor jeg først testede så sent.

Denne her gang, der tog jeg en test 1 gang i ugen, bortset fra den positive, der gik 1½ uge fra den sidste test hos lægen og til den positive test

Anmeld

2. februar 2011

Anonym trådstarter

Sof skriver:

Første gang var jeg 8 uger henne og anden gang var jeg 5 uger henne. Jeg testede bare fast løbende i den tid min mens forblev væk, men første gang hvor den blev væk i 4 måneder inden jeg blev gravid, der havde jeg opgivet at teste, derfor jeg først testede så sent.

Denne her gang, der tog jeg en test 1 gang i ugen, bortset fra den positive, der gik 1½ uge fra den sidste test hos lægen og til den positive test

okay tak det var alligevel længe altså 4 måneder.

Anmeld

2. februar 2011

smlmea

Det lyder meget usandsynligt,at du skulle have haft ÆL allerede den 7,der er din mens jo først lige slut,så jeg tror nærmere det er din ÆL du får nu,det passer meget bedre sammen.

Testede du den 7,eller er det bare noget du tror du??

Anmeld

2. februar 2011

Sof

Anonym skriver:

okay tak det var alligevel længe altså 4 måneder.

Der havde jeg også lige 3 år med p-piller der skulle ud af systemet, så egentlig er det gået hurtigt i forhold til mange andre 

Anmeld

2. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

vil blot tilføje at min veninde lige et blevet gravid trods de havde sex under det måndelige. så ÆL kan komme på alle mulige tidspunkter.

Anmeld

2. februar 2011

Anonym trådstarter

den-lykkeligste skriver:

vil blot tilføje at min veninde lige et blevet gravid trods de havde sex under det måndelige. så ÆL kan komme på alle mulige tidspunkter.

okay . dejligt for hende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.