Han sover fandme i sin barenvogn nu <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

Fru.Mäes <3

IHHHA, langt om længe har MOR her vundet kampen - om at sove i barnevognen..

Felix ELSKER sin barenvogn, men synes ikke det var fedt at den skulle stå stille.. Så ligeså snart vi kom hjem fra gåtur, og jeg synes at han skulle stå lidt i gården og sove - SKREG han bare helt tosset! SÅ jeg blev nød til at tage ham med op.. Jeg ville bare SÅ gerne at han sov dernede, for det er så godt til ham at være ude i den frisk luft

MEN MEN, de sidste 2 dage har han sku sovet mere end 3 timer nede i barnevognen i gården - er stolt af min bettemand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

ChatH

FrøkenHedegaard skriver:

Felix ELSKER sin barenvogn, men synes ikke det var fedt at den skulle stå stille.. Så ligeså snart vi kom hjem fra gåtur, og jeg synes at han skulle stå lidt i gården og sove - SKREG han bare helt tosset! SÅ jeg blev nød til at tage ham med op.. Jeg ville bare SÅ gerne at han sov dernede, for det er så godt til ham at være ude i den frisk luft

MEN MEN, de sidste 2 dage har han sku sovet mere end 3 timer nede i barnevognen i gården - er stolt af min bettemand

det er da bare lækkert

Anmeld

1. februar 2011

Kruse90

jubiii Hvor er det dejligt

Anmeld

1. februar 2011

Fru'Rugaard

Hej
Nu ved jeg ikke hvor gammel din søn er
men min datter vågnede også når den stod stille, da hun var mindre- også blev det til at hun kunne falde i søvn i den med det samme hun blev lagt også til at hun ikke vågnede når den stod stille.
Og nu falder hun igen i søvn med det samme hun bliver lagt- har hørt fra andre at deres børn også gør sådan, så tror at det er noget de vokser fra

Rikke - Mor til Maja på 10 mdr.

Anmeld

1. februar 2011

liwsmor

FrøkenHedegaard skriver:

kender den følse du havde, for sådan var liw også men mor har også vundet kampen her.. møg dejligt.. tillykke hos jer

Anmeld

2. februar 2011

Camillee

FrøkenHedegaard skriver:

WIHU! en rigtigt lille supermand  
kender godt den føelse af "at nu lykkes det endelig"  (:
ELias er 5 mdr og det er først begyndt at ville sove i sin barnevogn nu(: men han vågner også altid når vi stopper og sover ikke mere en maks 2 timer- men det er heeelt fint for mig (:

Knus Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.