Blir snart bims :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

Missi

Hey tøser

Ja så have jeg mit aller sidste jordmor tjek i dag, og jeg fik tid til at ringe til sygehuset så jeg kan få en scanning - fredag den 4 EJ hvor er der virkelig længe til - og så er der ikke engang sikkert de kan skane mig den dag - min jordmor sagde enten fredag ELLER mandag - og ja så er jeg næsten gået 2 uger over tid... syntes det er lidt for dårligt at jeg skal vente så længe... nu er der da for helvede gået i uge  
Overvejer lidt at ringe der ind i morgen og få en tid fredag, ved ikke om de registre i deres system hvilke dage man ringer ind? altså selvf. de spørg nok hvor langt jeg er henne, men bare så jeg få en tid fredag og ikke mandag... ORKER ikke gå at vente mere, og har INGEN tegn på fødsel, kun en masse plukveer

Vil i ringe i morgen onsdag , selvom der står fredag på det lille lap papir jeg fik med hjem?

Kram Christina 40+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

PeruBaby

Selvfølgelig!! Du skal bare ringe så snart du kan og prøve at få en tid så snart som muligt

Anmeld

1. februar 2011

Mka

Øv  hvor er det bare sur røv. Det er bare så længe at vente, og jeg synes 14 dage over tid er længe.. Så jeg ville også bare ringe der ind

Anmeld

1. februar 2011

Maria-s

Ring så snart du kan komme til det! Ved sundhedssystemet skal man altså ikke altid høre efter hvad de siger/ finde sig i lange ventetider. Der kan det være en rigtig god ide på en høflig men bestemt måde at presse på. Jeg ville i hvert fald ikke vente til fredag. Så må du jo lufte at du er rigtig nervøs for om bettepigen har det godt derinde og at det går dig meget på psykisk hvis du skal vente helt til mandag. Vær vedholdende hvis de siger at du nu ikke skal bekymre dig (her tænker jeg på den undersøgelse/ forskning der lige har været omtalt i medierne omkring at det kan være rigtig skadeligt for barnet at gå mere end en uge over tid). Så må du jo bare holde på at det ikke umiddelbart har noget med den at gøre, men at du oprigtigt har brug for at vide at lillepigen er OK derinde.

Det var fx jo rigtig godt at Ditte var vedholdende og bad om undersøgelse.

Anmeld

1. februar 2011

Multebær

Ih jeg føler med dig - jeg har også først tid den 7. feb. Det er mega frustrerende. 

Anmeld

1. februar 2011

Missi

Maria-s skriver:

Ring så snart du kan komme til det! Ved sundhedssystemet skal man altså ikke altid høre efter hvad de siger/ finde sig i lange ventetider. Der kan det være en rigtig god ide på en høflig men bestemt måde at presse på. Jeg ville i hvert fald ikke vente til fredag. Så må du jo lufte at du er rigtig nervøs for om bettepigen har det godt derinde og at det går dig meget på psykisk hvis du skal vente helt til mandag. Vær vedholdende hvis de siger at du nu ikke skal bekymre dig (her tænker jeg på den undersøgelse/ forskning der lige har været omtalt i medierne omkring at det kan være rigtig skadeligt for barnet at gå mere end en uge over tid). Så må du jo bare holde på at det ikke umiddelbart har noget med den at gøre, men at du oprigtigt har brug for at vide at lillepigen er OK derinde.

Det var fx jo rigtig godt at Ditte var vedholdende og bad om undersøgelse.

jamen det er nemlig osse det jeg tænker - og tænker at bimmer jo ikke havde så meget fostervand tilbage, og resulterede i at han ikke var så aktiv. og er min bette Dreng heller ikke

Så jeg ringer først i morgen tidlig kl 9, når de åbner telefonen...

Anmeld

1. februar 2011

Maria-s

Missi skriver:

jamen det er nemlig osse det jeg tænker - og tænker at bimmer jo ikke havde så meget fostervand tilbage, og resulterede i at han ikke var så aktiv. og er min bette Dreng heller ikke

Så jeg ringer først i morgen tidlig kl 9, når de åbner telefonen...

det synes jeg er en god beslutning. Men nu ikke gå rundt og blive nervøs! selvfølgelig har hun det godt derinde!

Anmeld

2. februar 2011

Missi

Så kom jeg ind på syghuset til et tjek - fik lavet en strimmel, og alt så ud som det skulle være.

Så jeg skal møde op igen mandag den 7. kl 9.30 til scanning OG igangsættelse - nu kan jeg da se en ende på det hele, så mun jeg føder i mellem tiden - nej tror jeg ikke, der er INGEN tegn overhovedet hehe

Anmeld

2. februar 2011

AnneBJ

Missi skriver:

Så kom jeg ind på syghuset til et tjek - fik lavet en strimmel, og alt så ud som det skulle være.

Så jeg skal møde op igen mandag den 7. kl 9.30 til scanning OG igangsættelse - nu kan jeg da se en ende på det hele, så mun jeg føder i mellem tiden - nej tror jeg ikke, der er INGEN tegn overhovedet hehe

Ih hvor godt at du ringede! Fedt at det er lige på den anden side af weekenden! Nu må du bare hygge dig, slappe godt af, og stene en hel masse dårligt fjernsyn! (ved godt det er nemmere sagt end gjort)

Anmeld

2. februar 2011

Missi

Der blir masser at se til vi har min kærestes drenge den her uge, så der gang i den hele tiden hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.