Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Malene84 skriver: skønne, dejlige piger simpelthen så søde at se på
skønne, dejlige piger simpelthen så søde at se på
Tak søde..... de bliver 23mdr er i dag det er bare helt vildt som tiden flyver afsted...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lillemunk skriver: Hvor er de bare dejlige ... Så skønne piger
Hvor er de bare dejlige ... Så skønne piger
Tak og i lige måde... hvor store er dine piger ved at være??
Her bliver pigerne 23mdr i dag, som tiden bare flyver af sted.
Hvor er de da bare dejlige
Mormilla skriver: Hvor er de da bare dejlige
Tak...
Kan se du snart har termin- held og lykke med det hele
MORJESPERSEN skriver: Tak... Kan se du snart har termin- held og lykke med det hele
Mange tak
Smukke tøser
MoarHvidovre skriver: Smukke tøser
Tak
Hvor er de søde!
Iiihhh.. de ser så søde ud sammen, når de ligger/sidder sammen. Det gør en varm i hjertet.
Ih, er faktisk begyndt at glæde mig til den oplevelse, det er at have twins...!
Suzie-Q skriver: Hvor er de søde! Iiihhh.. de ser så søde ud sammen, når de ligger/sidder sammen. Det gør en varm i hjertet. Ih, er faktisk begyndt at glæde mig til den oplevelse, det er at have twins...!
Og mange gange tillykke med de to i maven, ja man skal lige vænde sig til tanken om der er to
Hvor langt er du henne??
MORJESPERSEN skriver: Tak Og mange gange tillykke med de to i maven, ja man skal lige vænde sig til tanken om der er to Hvor langt er du henne??
Ja, man skal vænne sig til det, men tror faktisk jeg er ved at vænne mig lidt til tanken nu.. når vi taler om "maven" så snakker vi om børnene i flertal, og det virker faktisk mere og mere naturligt.. Jeg går ind i 7. uge i morgen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128