hvad kan det være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.323 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

NinaNymannMadsen

idag skulle jeg ha min mens har dog ikke fået den endnu kan jo stadig nåes. men den kommer også nogen gange over tiden, men det kun nogen få gange.

har så hele dagen haft ondt i venstre side aller nederst i maven altså helt nede i bunden af maven og kun i venstre side. og det kommer og går hele tiden...

hvad kan det være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

NinaNymannMadsen

ingen der har et forslag på hvad det eventuelt kunne være.

Anmeld

2. februar 2011

NinaNymannMadsen

stadg ingen der har et forslag.
har idag stadig ikke fået min mens, og har det dårligt. sådan underligt i maven som når man har kvalme.
nu er det dog ikke kun venstre side, igår var det og det var sådan en stikkende smerte, og idag er det bare sådan en underlig fornemmelse i maven.

Anmeld

2. februar 2011

Koen.

har du prøvet at tage en test, for hvis du var gravid kunne smerterne skyldes det hele gav sig ellers ved jeg det ikke desværre!

Anmeld

2. februar 2011

NinaNymannMadsen

lillespurv20 skriver:

har du prøvet at tage en test, for hvis du var gravid kunne smerterne skyldes det hele gav sig ellers ved jeg det ikke desværre!

nej har jeg ikke endnu... men er det ikke også for tidligt at teste når det kun var igår jeg skulle ha haft min mens?

Anmeld

4. februar 2011

NinaNymannMadsen

idag har vi så fredag. har stadig ikke fået min mens, og det bliver ved med at komme og gå det med det gør ondt. det er en stikkende smerte, nu i begge sider. dog ikke ret meget mere. kun hvis jeg har båret rundt på asta eller noget andet tunget i længere tid.
ville bare give en lille updatet

Anmeld

4. februar 2011

L.J.L

Astasmor skriver:

idag har vi så fredag. har stadig ikke fået min mens, og det bliver ved med at komme og gå det med det gør ondt. det er en stikkende smerte, nu i begge sider. dog ikke ret meget mere. kun hvis jeg har båret rundt på asta eller noget andet tunget i længere tid.
ville bare give en lille updatet

Hmm altså jeg ville nu nok prøve at tage en G test alligevel, selvom det måske er for tidligt. Men du er jo gået 3 dage over tid, så mon ikke den vil vise om du er gravid eller ej allerede nu?

Jeg ville ihvertfald ikke kunne modstå nysgerrigheden

Anmeld

4. februar 2011

NinaNymannMadsen

linselouise skriver:

Hmm altså jeg ville nu nok prøve at tage en G test alligevel, selvom det måske er for tidligt. Men du er jo gået 3 dage over tid, så mon ikke den vil vise om du er gravid eller ej allerede nu?

Jeg ville ihvertfald ikke kunne modstå nysgerrigheden

jo kunne godt ske jeg skulle prøve. har også tænkt på om jeg skulle eller ej.

kan jo bare købe en af dem med to i så kan jeg teste idag eller imorgen tidlig og så igen senere hen hvis min mens stadig er udeblivene...

Anmeld

4. februar 2011

Moar2011

Astasmor skriver:

nej har jeg ikke endnu... men er det ikke også for tidligt at teste når det kun var igår jeg skulle ha haft min mens?

Jeg testede den dag jeg sq have min mens, og der var den svag positiv..

Anmeld

4. februar 2011

NinaNymannMadsen

Babyklar skriver:

Jeg testede den dag jeg sq have min mens, og der var den svag positiv..

ja okay så det kan godt lade sig gøre.

der kan ikke ske noget ved at prøve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.