Rallen...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.009 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

Henri84

Ihh hjælp mig lige piger... AS har rallet siden hun blev født nærmest.. De første 3 høreprøver kunne ikke bruges pga. 'invendig støj' som de kaldte det Så hun måtte have lavet en anden slags.. Jeg har haft hende ved lægen 3 gange efterhånden som siger det kun sidder i de øvre luftveje, og det er fordi hun ikke kan finde ud af at hoste det væk.. Og den forklaring accepterer jeg egentlig, for hun virker ikke generet af det! Og hun har heller ikke tegn på at være besværet.. Men men men jeg har jo E, og jeg kan ikke lade være med at tænke 'hvad nu hvis'.. Hvad nu hvis der er bare en snert af astmatisk bronkitis som burde behandles? Kan jeg være sikker på lægen hører det? Til jer der ikke kender vores historie har vi været igennem et meget langt forløb med ham, han har astma i svær grad med mange indlæggelser bag sig, og skal muligvis i behandling for en immundefekt. Nu har jeg tid ved lægen på fredag fordi hun sover så dårligt om natten.. Så vi vil gerne have hende undersøgt fra top til tå og være sikre på der ikke er noget fysisk galt.. Og jeg tænker så lidt i om vi skal presse på for at få det undersøgt nærmere med det rallen? Altså et eller andet sted synes jeg jo det er noget pjat, men alligevel kan jeg ikke slippe tanken! Nok pga. storebrors historie...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Zeus

Hvor gammel er hun?

Anmeld

2. februar 2011

Henri84

Zeus skriver:

Hvor gammel er hun?

Hun bliver 9 mdr. her d. 5...

Anmeld

2. februar 2011

Eliza/lykke

Elizabeth er også 9 mrd om et par dage.

Hun raller også - min mand har astma. Men lægen fandt ud af, at hun har en lille lungebetændelse. Hun får Brikanyl efter behov, og kun 2 ml max. 3 gange om dagen, ellers blir hun hyper.

Der kan jo godt sidde noget slim, som giver den lyd - det er årstiden for den slags. Men jeg ville helt sikkert få hende tjekke, og bed lægen om at lytte ekstra meget. Hvis det er en forkølelse, som er ved at sætte sig på lungerne, er det jo bedst, at få det ud af verden i tide. Det gjorde vi kke - vi troede at det BARE var en forkølelse............... hmmmmm ja.... og nu lungebetændelse og mellemøresbetændelse oveni...........

Anmeld

2. februar 2011

Henri84

Eliza/lykke skriver:

Elizabeth er også 9 mrd om et par dage.

Hun raller også - min mand har astma. Men lægen fandt ud af, at hun har en lille lungebetændelse. Hun får Brikanyl efter behov, og kun 2 ml max. 3 gange om dagen, ellers blir hun hyper.

Der kan jo godt sidde noget slim, som giver den lyd - det er årstiden for den slags. Men jeg ville helt sikkert få hende tjekke, og bed lægen om at lytte ekstra meget. Hvis det er en forkølelse, som er ved at sætte sig på lungerne, er det jo bedst, at få det ud af verden i tide. Det gjorde vi kke - vi troede at det BARE var en forkølelse............... hmmmmm ja.... og nu lungebetændelse og mellemøresbetændelse oveni...........

Hun har bare lydt sådan siden hun blev født.. Så det er en noget lang forkølelese hun har hvis det er det 9 mdr
Men har en tid fredag til noget andet, så må hun lige lytte lidt grundigt på lillepigen
God bedring med din datter

Anmeld

2. februar 2011

Eliza/lykke

Henri84 skriver:

Hun har bare lydt sådan siden hun blev født.. Så det er en noget lang forkølelese hun har hvis det er det 9 mdr
Men har en tid fredag til noget andet, så må hun lige lytte lidt grundigt på lillepigen
God bedring med din datter

Åh.. ja, det skrev du da også :-)

Så betyder det nok ikke så meget, men måske med din erfaring er det en god ide, at få hende lyttet på med jævne mellemrum.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.