Bright Starts Baby Bouncers Sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.366 visninger
20 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

Sabsy

Hej Ladies

- Benjamin er vokset fra sin bouncer, som han ÆÆÆÆÆÆÆLSSSKKKEEEER!! - Den stol er det bedste han har haft - den er købt i Ønskebørn, i september 2010, og brugt frem til Januar ca., vi gav 800kr for den og sælger den for 350,- da jeg ikke kan finde bonen  - Der er et billed fra vores stue hvor han sidder i den, linket føre til nærmere info..

Spørg evt for mere  Den fejler intet, og er blevet vasket af - intet gylp el andet har været på/i den. Flot som ny

http://www.brightstarts.com/p-219-ingenuity-automatic-bouncer.aspx

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Moar2011

Bubbes skriver:

Hej Ladies

- Benjamin er vokset fra sin bouncer, som han ÆÆÆÆÆÆÆLSSSKKKEEEER!! - Den stol er det bedste han har haft - den er købt i Ønskebørn, i september 2010, og brugt frem til Januar ca., vi gav 800kr for den og sælger den for 350,- da jeg ikke kan finde bonen  - Der er et billed fra vores stue hvor han sidder i den, linket føre til nærmere info..

Spørg evt for mere  Den fejler intet, og er blevet vasket af - intet gylp el andet har været på/i den. Flot som ny

http://www.brightstarts.com/p-219-ingenuity-automatic-bouncer.aspx

Hvornår kan man bruge den ? altså fra mdr?

Anmeld

1. februar 2011

Sabsy

Babyklar skriver:

Nyfødt og frem til 11kg Der er en indsats til nyfødte (en form for pude)

Anmeld

1. februar 2011

Sabsy

Babyklar skriver:

Den kan vippe i tre takter og spille små melodier..

Anmeld

1. februar 2011

Moar2011

Bubbes skriver:

Nyfødt og frem til 11kg Der er en indsats til nyfødte (en form for pude)

ihh ville vildt gerne købe den hihi.. hvor bor du henne?

Anmeld

1. februar 2011

Sabsy

Babyklar skriver:

ihh ville vildt gerne købe den hihi.. hvor bor du henne?

Jeg bor i Farum

Anmeld

1. februar 2011

Moar2011

Bubbes skriver:

Jeg bor i Farum

er det ikk på sjælland?

Anmeld

1. februar 2011

Sabsy

Babyklar skriver:

er det ikk på sjælland?

Jo - så lige du bor i Randers - så vil jeg foreslå du kigger på DBA, der er mange i Jylland der sælger dem (ikke magen til men samme koncept) - Ikke fordi jeg ikke vil sælge dig den, men det bliver dyrt, også kan du jo ligeså godt købe en ny..

Vil ikke tage r*ven på dig - men er sikker på det løber.. Men du må gerne købe den

Knus

Anmeld

1. februar 2011

Moar2011

Bubbes skriver:

Jo - så lige du bor i Randers - så vil jeg foreslå du kigger på DBA, der er mange i Jylland der sælger dem (ikke magen til men samme koncept) - Ikke fordi jeg ikke vil sælge dig den, men det bliver dyrt, også kan du jo ligeså godt købe en ny..

Vil ikke tage r*ven på dig - men er sikker på det løber.. Men du må gerne købe den

Knus

ja du har nok ret, det ville nok koste en bondegård at sende den.. hedder den noget særligt? - ville vildt gerne have sådan en der hihi.-

Anmeld

1. februar 2011

Sabsy

Babyklar skriver:

ja du har nok ret, det ville nok koste en bondegård at sende den.. hedder den noget særligt? - ville vildt gerne have sådan en der hihi.-

Tror ikke Ønskebørn sælger dem mere, men Toys'R'us skulle meget gerne sælge dem, det hedder en Bright Starts Baby Bouncer

Håber du har en god graviditet, og held og lykke med fødsel af Storm (dog lidt tid endnu)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.