http://go.tv2.dk/video.php/id-37001777.html
Hold da op hvor er i bare sønne alle 4, en dejlige lille famile...... syndes bare i får sagt så meget vigtigt på så kort tid om at det er ikke det værste at få to på engang 
Det fik mig til at tænke tilbage.....
og ja hold da op der er mange der spøger- er det hårdt- puha to- er det tvillinger?- næææ hvor de søde må vi lige se og så stikker hovdet helt ned i barnevogen inden man når at sige noget...
Jeg tror det sværeste ved at få tvillinger var alle de kommentar man fik og alle lige pluslige havde en mening om at de viste bedre end en, selvom det var en selv der stod med det til hverdag... Jeg tænker bare på det med i starten hvor vi skæmede vores rigtig meget, da vi så havde gjort det i 2mdr ja så var vi bare de mærklige fra sundby, og inden måtte se vores børn eller holde dem, men det gode var vi holdete ved det vi sagde og fik verdens nemmeste børn.....
Og jeg jo se at jeres er det samme- det med rutine og estrutur er jo bare guld vær.
Malene jeg ski stolt af dig, syndes bare du er et kanon forbillede for os tvillinge forældre og glæder miget til at se dig og din familie. Jeg håber en dag når vi kommer til øen at vi må kikke forbi......
Held og lykke på denne rejse i nu skal på, ja det kan man vel godt kalde den... fra at kunne gå på gade ukendt og nu til at hele danmark har besøgt jer, det er ski en rejse der vil noget...
Kæmpe krammer til dig og din lille familie....
ps- dig og din mand klæder bare hinannen så godt
Anmeld