Lamaze Mariehøne sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.940 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

dorthemus

Så gider Runa desværre ikke længere Mariehønen, derfor sælger vi den. Den er i god stand og betrækket kan vaskes i vaskemaskinen

Den er rigtig god til børn der ikke rigtig gider ligge på maven og den kan også bruges, uden drejeskiven, som et legetæppe

Nypris: 399 kr.

Sælges for 200 kr.

Kan afhentes på Frederiksberg eller sendes.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

dorthemus

Kom koooom

Anmeld

7. februar 2011

Nadia&Daniel

Hvad er prisen incl. porto???

Anmeld

7. februar 2011

dorthemus

Nadia&Daniel skriver:

Hvad er prisen incl. porto???

Uhh jeg er dårlig til de der portotyper  Den fylder jo lidt, men vejer ikke så meget...min vægt registrerer ihvertfald ingen vægt på den. Bor I i Lyngby? For så kan den jo og afhentes eller vi kunne mødes i Kbh hvis du er interesseret i den

Anmeld

7. februar 2011

Nadia&Daniel

dorthemus skriver:

Uhh jeg er dårlig til de der portotyper  Den fylder jo lidt, men vejer ikke så meget...min vægt registrerer ihvertfald ingen vægt på den. Bor I i Lyngby? For så kan den jo og afhentes eller vi kunne mødes i Kbh hvis du er interesseret i den

Vi har forresten ferie i næste uge, så vi vil nok gerne hente den hos dig  mulighed for det???

Anmeld

7. februar 2011

dorthemus

Nadia&Daniel skriver:

Vi har forresten ferie i næste uge, så vi vil nok gerne hente den hos dig  mulighed for det???

Altså i uge 7? Det kan vi sagtens aftale , så vasker jeg den lige så den er klar til brug

Anmeld

7. februar 2011

Nadia&Daniel

dorthemus skriver:

Altså i uge 7? Det kan vi sagtens aftale , så vasker jeg den lige så den er klar til brug

Lige præcis uge 7 Super - kæmper nemlig lidt med vores datter, at hun hurtig bliver sur over det med at ligge på maven. Men hun bliver 4 mdr. den 25. feb. - er hun så for gammel/stor til den??

Anmeld

7. februar 2011

dorthemus

Nadia&Daniel skriver:

Lige præcis uge 7 Super - kæmper nemlig lidt med vores datter, at hun hurtig bliver sur over det med at ligge på maven. Men hun bliver 4 mdr. den 25. feb. - er hun så for gammel/stor til den??

Så har hun en rigtig god alder til den....den er bedst til babyer over tre måneder. Runa gad godt ligge på maven så drejeskiven er næsten ikke brugt...hun har til gengæld brugt TIMER på at ligge og studere og pille og hive i  tæppet og vedhænget   Men nu hvor hun sidder og leger så gider hun det ikke længere.

Anmeld

7. februar 2011

Nadia&Daniel

dorthemus skriver:

Så har hun en rigtig god alder til den....den er bedst til babyer over tre måneder. Runa gad godt ligge på maven så drejeskiven er næsten ikke brugt...hun har til gengæld brugt TIMER på at ligge og studere og pille og hive i  tæppet og vedhænget   Men nu hvor hun sidder og leger så gider hun det ikke længere.

Ej hvor super  har nemlig glemt at putte den på ønskeseddelen til barnedåb/bryllup på lørdag..

Anmeld

7. februar 2011

dorthemus

Nadia&Daniel skriver:

Jeg vedhæfter lige et billede fra dengang Runa brugte drejeskiven...lille mus

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.