Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
2 og 8 ? Pris alene og samlet med porto ? og str ?
Og hvad er bukse størrelsen hvis vi snakker xs, s, m , l osv ? : ) evt taljemål også ?
**C** skriver: 2 og 8 ? Pris alene og samlet med porto ? og str ? Og hvad er bukse størrelsen hvis vi snakker xs, s, m , l osv ? : ) evt taljemål også ?
Bryndis skriver: Billede 2: Str. 30*32. Og svare til en M.Billede 8: Str. M.Har ikke lige et målebånd så kan ikke måle taljemålet.
Billede 2: Str. 30*32. Og svare til en M.Billede 8: Str. M.Har ikke lige et målebånd så kan ikke måle taljemålet.
oki så er bukserne for store.
billed 8 er det strik Og er der knapper forand? Er lidt blind ;P hvad tænker du af pris incl ?
Bryndis skriver: Og kom med et bud Porto kommer nok til at ligge på 50-60 kr.
Og kom med et bud Porto kommer nok til at ligge på 50-60 kr.
pu ha, så må jeg hoppe fra, anede ikke porto var så dyr
**C** skriver: oki så er bukserne for store. billed 8 er det strik Og er der knapper forand? Er lidt blind ;P hvad tænker du af pris incl ?
Bryndis skriver: Ja det er strik. Og der er ingen knapper i. Kun en enkel til pynt i nakken.Og jeg tænker 75 kr inkl porto?
Ja det er strik. Og der er ingen knapper i. Kun en enkel til pynt i nakken.Og jeg tænker 75 kr inkl porto?
nej må nok hoppe fra, det bliver for dyrt med portoen, og kan godt se ellers tjæner du jo heller ikke noget hvis jeg vil have den billigere : ) så det gå nok ikke. øv altså
**C** skriver: pu ha, så må jeg hoppe fra, anede ikke porto var så dyr
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128