Ny tvillingemor på siden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

peppimusen

Hej.

Vil lige præsenter mig selv, er ny på siden.

Vi har en stor dreng på 6 1/2 år og tvillinger, en dreng og en pige på 4 år. Vi er netop igang med projekt nr. 4 Og glæder os alle sammen til vores sidste lille familiemedlem.

Tvillingerne kom, da vi gennemgik IVF og det er samme behandling denne gang, så nu må vi se og vi bliver forældre til 2 sæt tvillinger

Mvh peppimusen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

ChatH

peppimusen skriver:

Hej.

Vil lige præsenter mig selv, er ny på siden.

Vi har en stor dreng på 6 1/2 år og tvillinger, en dreng og en pige på 4 år. Vi er netop igang med projekt nr. 4 Og glæder os alle sammen til vores sidste lille familiemedlem.

Tvillingerne kom, da vi gennemgik IVF og det er samme behandling denne gang, så nu må vi se og vi bliver forældre til 2 sæt tvillinger

Mvh peppimusen

velkommen til har selv tvillinge piger på 4 år og en dreng på 5 md og vil altså gerne have en mere, manden er dog lidt mere forbeholden hvis der skulle komme to igen, vores kom nemlig helt af sig selv. glæder mig til at lære dig bedre at kende

Anmeld

1. februar 2011

peppimusen

Hejsa.

Tak.

Gud hvor er de også bare skønne dine børn, kan sagtens forstå du gerne vil have en mere.

Her var det også kun mig der var skruk efter et lille nyt familiemedlem i starten, men nu ældre tvillingerne blev, nu mere ønskede vi os begge endnu en lille søster eller bror...eller måske begge dele. Vi tager med kyshånd imod det vi får

Mvh peppimusen

Anmeld

1. februar 2011

ChatH

peppimusen skriver:

Hejsa.

Tak.

Gud hvor er de også bare skønne dine børn, kan sagtens forstå du gerne vil have en mere.

Her var det også kun mig der var skruk efter et lille nyt familiemedlem i starten, men nu ældre tvillingerne blev, nu mere ønskede vi os begge endnu en lille søster eller bror...eller måske begge dele. Vi tager med kyshånd imod det vi får

Mvh peppimusen

tak kan jeg godt forstå bliver da spændende at se hvad det bliver til

Anmeld

1. februar 2011

Vial

Velkommen til fra anden tvillingemor, som også har dreng pige. De er lige knap 6 mdr.

Dejligt med en dreng/pige tvillingemor. Dem har vi ikke så mange af her ;-)

Spændende med næste projekt. Jeg har allerede lyst til en til (og jeg er endda alene med mine...arggh!). Det bliver ved lysten..haha

Anmeld

1. februar 2011

B&J

velkommen til dig og heldt og lykke med projekt spir i maven....

jeg har ikke tvillinger men min vild passer er også nok for 2 hihiihhih

Anmeld

1. februar 2011

peppimusen

Hejsa.

Takker for velkomsten.

Anmeld

1. februar 2011

ulleby

Hej,

Velkommen til fra en kommende tvillingemor. Vi venter et hold enægget damer

Håber du bliver glad for siden - vi er den del med tvillinger her ind

Anmeld

1. februar 2011

linemus

Velkommen

Jeg har også en dreng på 6,5 år og tvillingepiger, der bliver 4 år til sommer. Jeg kan godt forstå, du/I gerne vil have en mere. Vi fik nr.4 i foråret, så hun er 9 måneder nu, og hvor er det dog skønt med "en enkelt", når man har prøvet at stå med to Jeg nyder det i hvert fald til fulde.

Hvor er det flot, at I "tør" prøve med en mere, når nu der er chance/risiko for, at der kommer en nr.4 OG nr.5 Det var min store frygt, da jeg blev gravid, men selvfølgelig tager man imod dem med kærlighed, hvis det skulle ske.

De ser dejlige ud, dine børn

Vh Line

Anmeld

1. februar 2011

peppimusen

Hejsa.

Tusind tak.

Vi regner da stærkt med at der kun kommer en denne gang.

Vi er i behandling, så vi er selv med til at bestemme hvor mange æg, der skal ind og bo i min livmor. Og jeg tror ikke vi gambler og sætter 2 ind denne gang, men mindre selvfølgelig at æggene har en vildt dårlig kvalitet.

Er dog lidt nervøs for fødsel af nr.4, da jeg fik akut kejsersnit sidste gang.... man lige nu handler det om at beholde den lille spirer i maven vi får sat op onsdag eller torsdag

Mvh peppimusen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.