Friggsebassen - første gang til babysvøm :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

Mira0911

Det klarede hun meget godt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Zafir

Lou87 skriver:

Hvor er hun bare sød og dygtig!
Puhaa jeg er vidst en kylling, jeg tør ikk det der dykkegejl.

Og super dejligt billede af hende og farmand

Det virkede slet ikke voldsomt faktisk. Men jeg har desværre aldrig gjort det med Idun, fordi jeg jo ikke havde nogen instruktør til at vise mig hvordan ejg skulle gøre. Men de siger at det er smart, fordi børnene automatisk kan lukke af, også når de bliver vksne, så de ikke behøver at holde sig for mund og næse, når de dykker

Men jeg forstår det godt. Men det var meget meget blidt

Anmeld

1. februar 2011

Lou87

Zafir skriver:

Det virkede slet ikke voldsomt faktisk. Men jeg har desværre aldrig gjort det med Idun, fordi jeg jo ikke havde nogen instruktør til at vise mig hvordan ejg skulle gøre. Men de siger at det er smart, fordi børnene automatisk kan lukke af, også når de bliver vksne, så de ikke behøver at holde sig for mund og næse, når de dykker

Men jeg forstår det godt. Men det var meget meget blidt

Så er jeg vidst heller ikk blevet dykket med som lille - for det kan jeg ikke hihi..

Men ja, ser voldsomt ud .. (dog mest det andet barn, han spjætter jo med arme og ben hiih)
Men det er jo nok ikk så voldsomt som man tror

Og så er jeg bare en kylling

Anmeld

1. februar 2011

ChatH

Zafir skriver:

Frigg var førstegang til Babysvømning idag Mega fedt. Det er en fra min mødregruppe, der har opdaget at man kan gå på små hold inde i et dykkercenter i Holbæk. Det er faktisk RET billigt (83 kr pr.gang). Så er vi 4 på holdet og er i et lille saltvandsbassin med en instruktør. Mega fedt altså!!!!...

NÅ, men altså vi har fået et hold om mandagen om formiddagen, så farmand kan være med de uger, han først møder ind mandag aften Helt kanon. Så 4 uger med far og 4 uger uden far. Så når han er med, er det ham der er i vandet.

Det gik rigtig godt. Hun var glad og rolig og pludrede løs med vandet og prøvede også at dykke første gang

Hun plaskede ikke så meget, men det var jo også første gang... - også har hun fedt nok på numsen, så hun stortset kan flyde selv hehe...

Så er der lige MASSIVT billede spam og en video af selve dykket

GALLERI

http://www.youtube.com/watch?v=P78NuCbvcRQ

ihhh hvor er hun altså bare lækker!!!

Anmeld

1. februar 2011

Kruse90

årrh hvor er hun lækker
hun ser ud til at nyde det

Anmeld

1. februar 2011

Zafir

Lou87 skriver:

Så er jeg vidst heller ikk blevet dykket med som lille - for det kan jeg ikke hihi..

Men ja, ser voldsomt ud .. (dog mest det andet barn, han spjætter jo med arme og ben hiih)
Men det er jo nok ikk så voldsomt som man tror

Og så er jeg bare en kylling

Han sprællede hele tiden Han syntes det var mega sjovt...

Anmeld

1. februar 2011

Brams

Hvor er hun dog bare skøn

Anmeld

1. februar 2011

Mormilla

Ej hvor er den bare super den video

Anmeld

1. februar 2011

Zafir

Chatarina skriver:

ihhh hvor er hun altså bare lækker!!!

Tak

Anmeld

1. februar 2011

Pige2009

Hvor er hun bare dygtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.