Hvor har I født? Erfaring fra sygehuse på Sjælland søges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

JellyBean

Hej.

Jeg er ved at skulle vælge hvilket sygehus jeg vil føde på. Derfor vil jeg meget gerne høre hvad I har er erfaringer fra de forskellige sygehuse. Jeg vil også meget gerne høre hvorfor jeg valg faldt på netop det sygehus som I valgte.

Tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Amso

Jeg har godt nok ikke født endnu, forhåbentligt inden 2 uger

Men vi har valgt Holbæk sygehus, da der ligger børneafdelingen lige ved siden af fødestuen. Er det kritisk er det som regel Holbæk man forflytter til, og derfor syntes jeg det er rart at vide vi ikke skal så langt hvis uheldet er ude. Og så har de bedre forhold til fædrene, ( er hvad jeg har hørt ).. Men det der tiltrækker mig mest er det med børneafdelingen

Anmeld

31. januar 2011

Noneother

Jeg fødte på Slagelse, og det var en rigtig god oplevelse, men de er jo desværre lukket nu.

-Næste gang bli´r det hvor end de har lattergas .. Så ikke Næstved.

Anmeld

31. januar 2011

132319

JellyBean skriver:

Hej.

Jeg er ved at skulle vælge hvilket sygehus jeg vil føde på. Derfor vil jeg meget gerne høre hvad I har er erfaringer fra de forskellige sygehuse. Jeg vil også meget gerne høre hvorfor jeg valg faldt på netop det sygehus som I valgte.

Tak.

Hillerød hospital begge gange 

Jeg valgte det fordi jeg var studerende på sygeplejeskolen og kendte hospitalet rigtig godt. Derudover har de en fantastisk neonatalafdeling og jeg kunne godt lide idéen om at mit barn og jeg ikke skulle flyttes hvis jeg fødte for tidligt.

Det viste sig at være et ret godt valg, for Hjalte kom 6 uger før tid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.