Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dot D skriver: Klinger det i dine øre? ikke i mine
Klinger det i dine øre? ikke i mine
Neeeeej, ikke helt Men det var da lid sjovt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MajaPiraya skriver: hahahaha.. Hvor sødt! Og flot at I klarede at holde jer, for her blev der grinet meget højlydt!
hahahaha.. Hvor sødt! Og flot at I klarede at holde jer, for her blev der grinet meget højlydt!
Jeg skulle også tage mg mget sammen, vil jeg sige Men det er altså én af de bedre, hun er kommet med på det seneste
W010910 skriver: Neeeeej, ikke helt Men det var da lid sjovt!
Dot D skriver: Jeg griner også endnu godt hun sover
Jeg griner også endnu godt hun sover
kan jeg godt forstå.. tænk hvis ken hed keld hihhihihihi
B&J skriver: kan jeg godt forstå.. tænk hvis ken hed keld hihhihihihi
ja, morsomt
Dot D skriver: Det spurgte Sophie om, da hun sad ved computeren i dag. Jeg undrede mig lidt og spurgte hvorfor? Jo mor, det er Barbies kæreste. Behøver jeg at sige mit smil blev stort Stephan og jeg kiggede på hinanden og grinede lydløst. Det var da ret sjovt. Måtte fortælle hende, at han hedder Ken, og hvordan det staves...
Det spurgte Sophie om, da hun sad ved computeren i dag. Jeg undrede mig lidt og spurgte hvorfor? Jo mor, det er Barbies kæreste. Behøver jeg at sige mit smil blev stort Stephan og jeg kiggede på hinanden og grinede lydløst. Det var da ret sjovt. Måtte fortælle hende, at han hedder Ken, og hvordan det staves...
...det kommer han til at hedde fremover herhjemme
dorthemus skriver: ...det kommer han til at hedde fremover herhjemme
Det er jeg også bange for, at jeg kommer til at kalde ham
Dot D skriver: Det er jeg også bange for, at jeg kommer til at kalde ham
Så kan vi kalde Barbie for Babs...Babs og Keld..SÅDAN!!
dorthemus skriver: Så kan vi kalde Barbie for Babs...Babs og Keld..SÅDAN!!
Så er den helt hjemme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128