Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lunae skriver: Vil nok sige at det er en stor l! Jeg er normalt l-xl og jeg kan sagtens passe den! Hvad siger du til 250 inkl Porto?
Vil nok sige at det er en stor l! Jeg er normalt l-xl og jeg kan sagtens passe den! Hvad siger du til 250 inkl Porto?
hva med brystpartiet...?
har nemlig et stort frontparti... så skal lige vide om jeg kan være i den..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lunae skriver: Enig! Men sådan er det bare nogen gange kender du ik os det, at man har noget favorittøj og man vælger altid det samme! Alt det tøj, som er til salg her er faktisk kun brugt meget lidt! Det som jeg virkelig elsker, det er ikke noget værd, når jeg ikke gider det mere
Enig! Men sådan er det bare nogen gange kender du ik os det, at man har noget favorittøj og man vælger altid det samme! Alt det tøj, som er til salg her er faktisk kun brugt meget lidt! Det som jeg virkelig elsker, det er ikke noget værd, når jeg ikke gider det mere
Jo, det gør jeg.
vingummibamse skriver: hva med brystpartiet...? har nemlig et stort frontparti... så skal lige vide om jeg kan være i den..
CamillaRH skriver:Hej søde.Hvad skal du ha' for den nye nederdel, mener det var billede 28.. (den som stadig er mærke i)og svare det til en S eller M ?Knus
Lunae skriver: Jeg vil gerne have 250 tænker jeg! Nypris er 900 kr! Jeg ved faktisk ikke hvad det svarer til, men min veninde er en m og hun passer igaå 28. Synes bare den virker lidt lille, men det er jo også langt fra min str
Jeg vil gerne have 250 tænker jeg! Nypris er 900 kr! Jeg ved faktisk ikke hvad det svarer til, men min veninde er en m og hun passer igaå 28. Synes bare den virker lidt lille, men det er jo også langt fra min str
CamillaRH skriver:øv, øv.. så er den nok lidt for stor..
Lunae skriver: Der er den sådan, at den er elastisk i ryggen, så de fleste kan passe den! Jeg er en 85e og jeg passer den fint
Der er den sådan, at den er elastisk i ryggen, så de fleste kan passe den! Jeg er en 85e og jeg passer den fint
hvis du kan vente til d. 28 feb. så har vi en aftale
vingummibamse skriver: hvis du kan vente til d. 28 feb. så har vi en aftale
Lunae skriver: Skal jeg måle livvidden?
Skal jeg måle livvidden?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128