Sexlyst hvor er du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

896 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

Stéphanie

Ved ikke om det er mig den er helt gal med eller om der er andre der kan nikke genkendende til mit problem......

Jeg har virkelig ikke lyst til sex! Jeg elsker min kæreste enormt højt, men har bare ikke lyst til ham og har ikke haft det i et par uger nu, han er virkelig ved at være desperat og rigtig ked af det, og det går mig meget på. Føler jeg er en rigtig dårlig kæreste og kvinde der ikke "opfylder" kvinderollen som jeg burde.. 

Er der andre der har det som mig? Og har i evt. nogle gode råd? Jeg er 20+2 i dag med mit andet barn, jeg kan slet ikke huske hvordan jeg havde det med sex på nuværende tidspunkt første gang.. 

Hjælp, er virkelig ved at gå op i limningen over dette 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

SussieThyssen

momse22 skriver:

Ved ikke om det er mig den er helt gal med eller om der er andre der kan nikke genkendende til mit problem......

Jeg har virkelig ikke lyst til sex! Jeg elsker min kæreste enormt højt, men har bare ikke lyst til ham og har ikke haft det i et par uger nu, han er virkelig ved at være desperat og rigtig ked af det, og det går mig meget på. Føler jeg er en rigtig dårlig kæreste og kvinde der ikke "opfylder" kvinderollen som jeg burde.. 

Er der andre der har det som mig? Og har i evt. nogle gode råd? Jeg er 20+2 i dag med mit andet barn, jeg kan slet ikke huske hvordan jeg havde det med sex på nuværende tidspunkt første gang.. 

Hjælp, er virkelig ved at gå op i limningen over dette 

Der er en masse kvinder, der oplever netop det du oplever inkl. undertegnede.
Og det er ganske normalt.
Det skyldes naturligvis hormoner, men også det faktum at du højest sandsynligt er træt.
Du er i forvejen mor, du skal have en dagligdag til at hænge sammen, måske føler du dig lidt svigtet af kæresten..ja der kan være mange små bitte ting, som sammelagt gør, at din krop siger fra og ikke orker at have overskud til sex.

Så mit råd til dig er, at du lige giver dig tid til at mærke efter om der er nogle småting, der står og gnaver, og så sørger for at få snakket ud med kæresten om dem.
Og så vil jeg anbefale at I bruger noget tid på hianden, hvor det ikke handler om sex, men nærvær.
Gå ud og spis, gå i bad, giv hianden en god massage og kæl en masse.
Dyrk romantikken og se, om det så ikke får vækket lillemor lidt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

31. januar 2011

Stéphanie

Tusind tak 

Er glad for at hører jeg ikke er alene... Og ved nu hvad jeg skal lave i weekenden når den den bette er blevet puttet 

Endnu en gang tak, det hjalp virkelig på humøret 

Anmeld

6. februar 2011

Pane

Puha har fuldstændig samme problem :-( Altså vil da gerne have sex med min kæreste, men min krop 'orker' ikke.....og ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre.  Håber bare sådan hver aften at lysten kommer, men gør den så ikke øv øv...men er også 32 uger henne i graviditet, så er træt og lidt belastet hele tiden....så træls

men er da glad for at jeg ikke er alene om det :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.