Sort rumdeler til salg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
16. februar 2011

Ryberg

Sabrina L skriver:

Lyder bare skønt. ^^

Har aldrig købt over baby før, vil du have pengene på konto eller i hånden når det er?

Du betaler bare kontant når du/i kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Sabrina2014

KittyGirl skriver:

Du betaler bare kontant når du/i kommer

Dejlig nemt!!

Skriver lige en PB til dig, når de penge jeg venter på lige nu, kommer ind De i løbet af næste uge, skulle de meget gerne

Anmeld

16. februar 2011

Ryberg

Sabrina L skriver:

Dejlig nemt!!

Skriver lige en PB til dig, når de penge jeg venter på lige nu, kommer ind De i løbet af næste uge, skulle de meget gerne

Super så får du også lige min adresse

Anmeld

14. marts 2011

Ryberg

Nå, køberen fortrød, så den er stadig til salg

Anmeld

5. april 2011

Ryberg

16. april 2011

MissGeoh

Lige sådan en jeg skal bruge når jeg skal flytte..  Men en skam du bor så langt væk.

Anmeld

16. april 2011

Ryberg

MissGeoh skriver:

Lige sådan en jeg skal bruge når jeg skal flytte..  Men en skam du bor så langt væk.

postnummer 7000, er det ikke fredericia? for det ligger da "kun" 45 minutter herfra ?

Anmeld

16. april 2011

MissGeoh

KittyGirl skriver:

postnummer 7000, er det ikke fredericia? for det ligger da "kun" 45 minutter herfra ?

Jo det er det.. Men jeg har ingen bil så jeg kan hente..

Står i den situation at jeg er gået fra kæresten, og har stort set ingen møbler..

Så det skal være i fredericia jeg skal anskaffe mig møbler, ellers skal det være ultra billigt..

Så tror desværre ikke det kan lade sig gøre..

Anmeld

16. april 2011

Ryberg

MissGeoh skriver:

Jo det er det.. Men jeg har ingen bil så jeg kan hente..

Står i den situation at jeg er gået fra kæresten, og har stort set ingen møbler..

Så det skal være i fredericia jeg skal anskaffe mig møbler, ellers skal det være ultra billigt..

Så tror desværre ikke det kan lade sig gøre..

altså... nu vil jeg ikke love for meget uden at have snakket med manden først... men hvis du vil betale for brændstof kan vi evt. bringe den...

Det er da en trist situation at stå i Jeg har også et natbord i lyst træ med en skuffe du kan få?

Anmeld

16. april 2011

MissGeoh

KittyGirl skriver:

altså... nu vil jeg ikke love for meget uden at have snakket med manden først... men hvis du vil betale for brændstof kan vi evt. bringe den...

Det er da en trist situation at stå i Jeg har også et natbord i lyst træ med en skuffe du kan få?

Altså, jeg skulle jo egentlig liiiiiige have en lejlighed først.. 

Men jeg er bare ikke god til at stå uden noget.. Men må nok hellere vente til jeg har anskaffet mig en lejlighed..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.