Endelig kom vi lidt videre :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

916 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

grinny

Ja som jeg har skrevet et par gange så har kæresten og jeg prøvet i et år (eller næsten, om 2 uger er det et år siden jeg smed p-pillerne)

Vi har snakket frem og tilbage om hvad vi skulle gøre, fordi nogen gange havde vi bare mest lyst til at holde en pause fordi det hele blev for meget. Den sidste uge har vi brugt rigtig meget på at snakke det hele godt igennem og kom frem til at vi begge faktisk gik og tænkte på en baby rimelig tit, så svaret var at vi selvfølgelig skulle forsætte.

Skulle så til lægen i dag med noget andet og spurgte ham så om der var mulighed for at komme til en samtale med ham om det, og han sagde jamen hvis din kæreste er med på det, hvilket han selvfølgelig er, så siger jeg til sekretæren at hun skal sørge for at der bliver sendt en beholder til ham.. 

Blev bare så glad, troede vi skulle lidt mere igennem end bare det, troede også han ville stille spørgsmålstegn ved min alder, men nej nej.. 

Så det var første skridt på vejen og vi er begge bare så lykkeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Maalene

Eej, hvor dejligt for jer

Håber virkelig I snart får jeres to streger

Anmeld

31. januar 2011

grinny

Maalene skriver:

Eej, hvor dejligt for jer

Håber virkelig I snart får jeres to streger

Taak, håber også snart der kan ske nogle mirakler, eller at vi i det mindste kan få svar på om det skulle være noget galt

Anmeld

31. januar 2011

Maalene

grinny skriver:

Taak, håber også snart der kan ske nogle mirakler, eller at vi i det mindste kan få svar på om det skulle være noget galt

Ja, det kan jeg godt forstå...

Er selvfølgelig ikke sjovt at få og vide, hvis I fejler noget - men så kan I heldigvis komme videre og forhåbentlig få en lille spire i maven

Anmeld

31. januar 2011

Putomanen

Hvor er det godt at høre, at jeres læge ikke gav nogle problemer  Vi mødte også en forstående læge, og blev sendt direkte videre til en gynækolog, som tog alle tests. Det er nu meget rart at finde ud af, om der er en årsag til, at det ikke lykkes! Jeg håber, at det giver pote!

Anmeld

1. februar 2011

grinny

Putomanen skriver:

Hvor er det godt at høre, at jeres læge ikke gav nogle problemer  Vi mødte også en forstående læge, og blev sendt direkte videre til en gynækolog, som tog alle tests. Det er nu meget rart at finde ud af, om der er en årsag til, at det ikke lykkes! Jeg håber, at det giver pote!

Jeg er bare stadig i chok over at det var så let. Man hører tit om folk der må skifte læge, eller må kæmpe meget lang tid, og vi skulle slet ikke til en samtale begge to, det blev bare ordnet med det samme..

Er rigtig rigtig glad for det, og håber virkelig det kan give og nogle svar

Anmeld

1. februar 2011

Shibby

Kanon for jer!! det er så dejligt når der ikke bliver spurgt indtil ens alder! Jeg håber det snart lykkedes for jer!

Det tog 2 år at lave min søn,-efter lægernes blodprøver osv så fejler jeg ikk en bjælde,så ingen ved hvorfor det tager så lang tid! Men hey..Det ku lade sig gøre

Anmeld

1. februar 2011

twinny

hvor er det bare dejligt for jer....

Anmeld

1. februar 2011

grinny

Shibby skriver:

Kanon for jer!! det er så dejligt når der ikke bliver spurgt indtil ens alder! Jeg håber det snart lykkedes for jer!

Det tog 2 år at lave min søn,-efter lægernes blodprøver osv så fejler jeg ikk en bjælde,så ingen ved hvorfor det tager så lang tid! Men hey..Det ku lade sig gøre

Tak for dette indlæg.. De gav lige svar på et spørgsmål som vi har tænkt meget på idag, nemlig "hvad nu hvis der ikke er noget galt?" Og du gav mig lige svaret på at det bare nogen gange tager meget lang tid

Og ja, det er bare kanon dejligt, det er som om der var nogen der lige tog et par kilo af mine skuldre

Anmeld

1. februar 2011

grinny

Baby-støv skriver:

hvor er det bare dejligt for jer....

Taaak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.