Fatter nada!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeps, det er lige præcis hvad jeg ikke gør lige nu.. 

Jeg forventer mens inden denne uge er omme, kan ikke den præcise dato.. men jeg skulle selvfølgelig gerne være blevet gravid! 

Syntes det mærkes som om min mens er kommet, og jeg går ud for at tjekke i trusserne.. Og så er der bare sådan noget meget lyst rosa farvet udflåd.. Og sådan er min mens aldrig startet før, og der kommer heller ikke mere nu! Men jeg har heller aldrig haft udflåd i denne farve før??

Så hvad vil det sige, rosa farvet udflåd HVAD ER DET?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Kay

jeg kan ikke fortælle dig hvad det er... men jeg havde det sidste lørdag... og søndag begynte jeg at pletbløde.... hvilket jeg gjorde til og med fredag... jeg forventede menes i fredags.... og jeg fatter lige så lidt som dig...

og det der plet blødning over flere dage er ikke min menes... da den plejer at ligne "niagara falls", og gøre ondt af HHHHH-til

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

jeg kan ikke fortælle dig hvad det er... men jeg havde det sidste lørdag... og søndag begynte jeg at pletbløde.... hvilket jeg gjorde til og med fredag... jeg forventede menes i fredags.... og jeg fatter lige så lidt som dig...

og det der plet blødning over flere dage er ikke min menes... da den plejer at ligne "niagara falls", og gøre ondt af HHHHH-til

det er bare underligt.. Fordi nej, det er heller ikke min mens.. Sådan ser det slet ikke ud..

Anmeld

31. januar 2011

Kay

nej jeg forstår heller ingen ting... men jeg testede i forgårs (lørdag) men negativ... venter så på menes.... men  for at den er der for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.