NU må jeg officielt føde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

JonTri

Er i uge 37+0 og det betyder vist, at nu kan det ske når som helst. Synes godt nok, det er gået VILDT stærkt - det er som om graviditeten er kommet bag på mig - nu skal jeg sgu snart føde! Og selvom jeg har været belastet af bækkenløsning, kvalme og alt muligt andet, så er jeg bare ikke helt klar til at baby kommer - sådan mentalt! 

Og den har vendt sig, med knolden ned og maven er sunket - det har givet mor her fornyet energi... jeg render rundt og shopper, gør rent og vasker gulv

I morgen smutter jeg i IKEA - det ku jo være man var den heldige, hvor fødslen starter!

Til sidst får I da lige et billede af mavse... og alle de dejlige "ammekilo"

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

piadas

Dejligt! Det er så rart at nå uge 37, hvor man gerne må føde og baby er færdigbagt! At man så bliver utålmodig, når man når til uge 40, er en anden sag...

Rigtig fin mave - jeg bliver så misundelig, når jeg ser alle de fine maver uden strækmærker, som jeg har vildt mange af.

Og nååå, ja - måske man skulle overveje en tur i IKEA!

Anmeld

31. januar 2011

Angelspot

Ihh hvor skønt Er selv 37+1 i dag, så kender følelsen, nu må han godt komme, det kan ske når som helst, men gud hvor er det svært at vente syns jeg

Hvor har du altså en flot mave

Anmeld

31. januar 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Dejligt! Det er så rart at nå uge 37, hvor man gerne må føde og baby er færdigbagt! At man så bliver utålmodig, når man når til uge 40, er en anden sag...

Rigtig fin mave - jeg bliver så misundelig, når jeg ser alle de fine maver uden strækmærker, som jeg har vildt mange af.

Smilerynker Pia, smilerynker!! Det er fordi du er fuld af glæde i maven!

Rikke, sikke en fin mave du har, er spændt på hvornår du mon kan dele FB og billeder med os!

Anmeld

31. januar 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Rikke, sikke en fin mave du har, er spændt på hvornår du mon kan dele FB og billeder med os!

Nååå, ja! Undskyld, Anne...undskyld!

Anmeld

31. januar 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Nååå, ja! Undskyld, Anne...undskyld!

Anmeld

31. januar 2011

JonTri

piadas skriver:

Ja mon ikke jeg når at blive ligeså utålmodig som du er... 

Og mange tak, men jeg er såmænd også beriget med strækmærker... de når endda op over navlen... de er bare ikke røde og ses næsten ikke. Tog 35 kg på ved den første - det kunne huden sgu ikke holde til. Med skide være med strækmærker - der kommer jo en baby ud af det - og vi er determineret til at leve i badedragt, når vi skal i svømmeren

Masser af ve-støv-storm mod dig

Anmeld

31. januar 2011

JonTri

Angelspot skriver:

Ihh hvor skønt Er selv 37+1 i dag, så kender følelsen, nu må han godt komme, det kan ske når som helst, men gud hvor er det svært at vente syns jeg

Hvor har du altså en flot mave

Hejsa...

ja så kan vi konkurrere om hvem der "popper" først. 

Alle bliver ved med at sige, at 2. gangs fødende ikke går så meget over tid... man har vel lov at håbe... lige nu har jeg egentlig ikke tid til at føde.

Tak for mavekomplimenten og i lige måde.

Anmeld

31. januar 2011

JonTri

AnneBJ skriver:

Hejsa... tusind tak... hmm den 16. feb håber jeg... det er en go dato at blive født på.

Anmeld

31. januar 2011

AnneBJ

rikkekrogh skriver:

Hejsa... tusind tak... hmm den 16. feb håber jeg... det er en go dato at blive født på.

Dét er det - jeg har en fantastisk lillebror der er født den dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.